de naaiclub deel 2!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Sas26, 29 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juf, mooie jumpsuits heb je weer gemaakt! Staat je kereltje ook super cute. Ik vind de combinatie van de wolkenstof met die gele afwerking echt top gevonden.

Nelta, jouw shirts zijn ook echt gaaf geworden. Waar heb je de plaatjes gevonden?

Moniponi, ben benieuwd naar jullie assorti wikkelshirts. Wil ook nog eens iets voor mij en mijn meisje maken uit dezelfde stof.

Dianana, scheelt het veel in prijs met wat jij er voor betaald hebt? Zou wel balen zijn. Als hij wel fijn is kan ik misschien eens kijken of het ook iets voor mij is.

2. Ik heb de onderkant van het shirt voor het eerst afgewerkt met een zigzag ipv met een tweelingnaald. Ik hoop dat hij niet omkruld.

3. moniponi

moniponi Fanatiek lid

21 sep 2012
    3.167
    0
    0
    NULL
    NULL
    Leuk die vosjes!

4. dianana

dianana VIP lid

18 dec 2010
    10.359
    0
    0
    zaanstad
    Bloempje...t scheelt in mijn geval (flink in prijs gezakt) 90 euro
    Ik ga morgen het hoofdkantoor van de lidl bellen om te vragen welk typenr t is...als ie te zelfde is bel ik de zaak waar ik die van mij vandaan heb...want daar ga ik niet mee akoord...dat verschil (binnen n week) vind ik te veel

5. Op die van de Lidl zit volgens mij geen differentieel. Heb jij ook een vrije arm op je machine?

6. dianana

dianana VIP lid

18 dec 2010
    10.359
    0
    0
    zaanstad
    T staat r niet bij idd...maar ik zie wel n knopje zitten daar waar bij mij de diffrentieel zit..
    En er staat in de beschrijving dat ie uitermate geschikt is voor bv zijde en stetchstoffen...dat zou dan ipc alleen kunnen met diffrentieel transport.. ik heb wel vrije arm ja...zonder lijkt mij niet heel handig

7. juf85

juf85 Niet meer actief

Ja leuk he die gele boordstof. Ik wilde eerst 'gewoon' wit ofgroen doen. Mar toen legde ik de gele stof ernaast en vond dat wel mooi 'knallen'.

Ik heb nog wat stofjes liggen, dus ik ga er nog een paarmaken. Ze zijn zo leuk en handig

8. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.626
    9.138
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Dianana, das balen.

Bloempje. Gaaf die vosjes. Daar ga ik ook voor kijken op het Stoffenspektakel.

9. Miron

Miron Fanatiek lid

6 feb 2009
    2.349
    106
    63
    Goedemorgen, reageer straks effe op alle mooie maaksels.

Gister drukke dag gehad. De afgelopen 2 weken waren ook druk met alle voorbereidingen voor de kinderkledingbeurs. Gister was de verkoop voor de mensen en poeh wat was het druk.
    De kasten voor de kinderen is weer lekker gevuld.

En dalijk ga ik Sophie voor het eerst naar de basisschool brengen. Ze gaat deze week wennen dus maar halve dagen ben echt benieuwd naar hoe ze het gaat vinden.

10. dianana

dianana VIP lid

18 dec 2010
    10.359
    0
    0
    zaanstad
    Suc6 voor je dochter miron !

11. moniponi

moniponi Fanatiek lid

21 sep 2012
    3.167
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend Miron!

Achterstallige naaisels voor de herfst bloggen: Herfstig rokje

12. dianana

dianana VIP lid

18 dec 2010
    10.359
    0
    0
    zaanstad
    Leuk rokje...enneh...handig die dubbele zoom ;)

13. liefzonnetje

liefzonnetje Fanatiek lid

17 aug 2006
    2.074
    0
    0
    Leuk rokje stofje is ook schattig!

Miron hoe vond ze het op school,?

Broek patroon is goed gekeurd. Alles is getekend nu alleen nog naar boven in de voorraad kast duiken en gaan naaien. Komende dagen zal er weinig van komen straks met middelste naar allergoloog morgen weer naar ook weer artsenbezoek woensdag altijd al bezet dus dat wordt donderdag op z'n vroegst.

14. besje

besje Actief lid

26 feb 2011
    330
    0
    0
    NULL
    NULL
    En Miron, hoe vond je dochter het op school?

Liefzonnetje, gaan ze morgen testen voor wat je zoontje allergisch is? En dan overmorgen weet je de uitslag? Veel succes.

15. juf85

juf85 Niet meer actief

Miron hoe was het op school?

Liefzonnetje succes komende week!

Ik ben tussendoor wat stofjes aan het knippen. Als ik dan savonds een keer tijd heb kan ik meerdere kledingstukken in elkaar naaien.

16. moniponi

moniponi Fanatiek lid

21 sep 2012
    3.167
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Juf, ja zo heb ik dat ook gedaan de afgelopen dagen. Het naaien stelt dan eigenlijk niet zoveel meer voor he :)

Alleen heeft dochter zo'n fase gehad dat ze dan per se over mijn papier en stof wilde stampen - als ik iets op de grond wilde knippen :D Nu is dat gelukkig een beetje over.

17. Miron

Miron Fanatiek lid

6 feb 2009
    2.349
    106
    63
    Sophie vond het heel erg leuk. Ze was maar een halve dag maar dat is voor nu al genoeg.

Ik kreeg al een verhaal over dat ze als ze wat wilde vragen eerst de hand op moest steken en nog niets mocht zeggen :)
    Morgen weer een halve dag en woensdag is er al een herfst wandeling dan ga ik mee. Laura mag dan ook mee. Kreeg al een waarschuwing dat de tocht niet echt wandelwagen proof is maar dat maakt me niets uit ik neem haar toch mee op de rug in de bondolino.

Juf weer hele mooie jumpsuits gemaakt. En je ziet al dat ie een flink stuf gegroeid is.

18. liefzonnetje

liefzonnetje Fanatiek lid

17 aug 2006
    2.074
    0
    0
    Besje nee was het maar waar dat het zo snel ging. Vandaag 1ste consult van eenuur. Wel medicatie veranderingen en noodmedicatie gekregen omdat beeld heel duidelijk was. Morgen andere arts niet over allergie wel nog bloedprikken voor de allergoloog dat lukte niet meer vanmiddag. Daarna nog andere priktesten over 2 weken. Arm ventje dat wordt wel een rijtje maar ze doen zo minimaal mogelijk in eerste instantie.
    We zijn in ieder geval blij dat we nu 2 extra soorten medicatie boven de antihistiminicum in huis/tas hebben en niet meer halsoverkop richting huisarts of hapost hoeven.

19. moniponi

moniponi Fanatiek lid

21 sep 2012
    3.167
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nog een achterstallig projectje geblogd (en er liggen er nog een paar half klaar om te bloggen): Lichtpaars setje

20. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.626
    9.138
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Hoihoi,

Moniponi, leuk setje en het rokje is ook schattig. Past goed bij elkaar denk ik.

Liefzonnetje, succes met de allergieën. Heb je ook een epi-pen in huis of is het niet zo heftig?

Hier gisterenavond op naailes een jurkje voor mezelf afgemaakt en vanmorgen stof geknipt voor rokje (Tammy) en en pofbroekje voor Noor.
    Ik ben trouwens nog steeds aan het nadenken wat ik precies wil voor de bruiloft in februari. Ik denk eraan om voor Noor een Princess Castle te maken een voor mezelf een verbouwde Burda 7828 te maken; dus ook met zo'n band en zakken en dan van bijvoorbeeld zo'n stofje/combinatie. Wat denken jullie daarvan? Feestelijk genoeg?

Deel Deze Pagina