Wat voor stofje/combinatie? Ik denk dat het misschien voor jou niet zo vrouwelijk wordt Maar wel fris/hip/vrolijk. Zeker samen met je meisje. Ik zou eerder voor dezelfde stof maar een ander model gaan misschien. Een wat wijdere rok voor jou, een verhoogde taille voor je meisje?
Hmm blonde ik was de link vergeten... Nicibiene: MMM - Bloomy dream mal zwei of enemenemeins: Hallo Herbst, hallo »On a Tuesday« {Tunika für kleine Prinzessinnen) Ik was sowieso van plan om de burda wat wijder uit te laten lopen. Een tailleband kan ik op zich wel hebben. Mijn taille is smal, mijn heupen wat minder smal , dus vandaar ook wat wijder uit laten lopen dan. Net een pofbroekje voor Noor in elkaar geflanst: Bekijk bijlage 354249 (foto is niet super duidelijk) Ik heb het op eigen inzicht gedaan, wat de beschrijving was in het Japans en ik heb er nog een tailleband opgezet. Dat vind ik mooier dan zo'n naar binnen gevouwen rand.
Ikheb ook een burda 7828 op een bruiloft aan geha. Maar dat was alleen savonds. En daar was de dresscode doe aan waar je je fijn in voelt. Ik denk wel dat het kan. Maar het hangt wel van de stof af. Ik heb laatst een Onion patroon besteld. Daar wil ik binnenkort mee bezig gaan. Het is in het deens, dus ik ga eerst veel voorbeelden zoeken en ik ben al een tutorial tegengekomen van het bovenstuk.
Eerste stofje vind ik wel super mooi en vrolijk met dat geel gecombineerd maar hmm, voor een bruiloft zou ik toch wat klassieker/sjieker/vrouwelijker gaan denk ik. Vind de tweede combi veel mooier voor dat doel! Maar ik vind die jurk toch echt een gedrocht geloof ik Dit lijkt me de grote meisjes variant, toch? A-lijn + tailleband slaat gewoon op niks vind ik, maar goed. Word je toch hartstikke bol van?! Ik vind in dit geval de hals ook naar hoog lopen trouwens. Maar goed, geheel off the point dit Heb zelf net een tof jurkje gemaakt van een vind ik zelf heel mooi tricotje van 4 euro de meter Viscose dus draagt prettig, maar het is dus wel dun, te fris voor nu/de winter. Moet ik dus altijd een shirt eronder of vestje erop.
Ja het is lastig idd. Deze vind ik ook leuk en wat feestelijker: enemenemeins: Me Made Mittwoch meets »On a Tuesday« Volgens mij komt het model uit de burda van september. Die ga ik op naailes maar eens even in kijken.
Is voor Noor denk ook wel grappig. Iig die knoop op rug. Ik twijfel alleen over het voorpand voor Noor.
Je zou hem voor Noor zonder die draai kunnen maken en dan de overslag gewoon vastzetten met een paar steken zodat hij hoger sluit. Beetje zoals het roos 5011 model.
Tof, die olifant! Ja, die jurk is mooi! En de stof ook. Maar haar figuur ook Volle boezem en verder "vrij slank" maakt het natuurlijk ook erg vrouwelijk/mooi/chique. Maar dat is bij jou misschien ook wel het geval Die Burda ga ik ook maar eens zoeken dan
Leuk Juf, wat heerlijk dat hij altijd lekker zo'n pakje aan mag. Ik heb me toentertijd suf gezocht naar lekkere pakjes (die niet belachelijk duur waren ).
Juf, wow. Mooi zeg. Moniponi, slanke taille moet wel lukken. Maar de rest ... Op zich is het wijde rok, dus daar moeten mijn heupen wel inpassen. Hier gisteren een rokje Tammy genaaid uit een oude Ottobre. Het was een maat 92, maar ik heb hem een stuk kleiner gemaakt; 2,5 cm aan beide zijnaden, dus 10 totaal in de breedte eraf en onder ook 4 cm eraf en nog is hij ruim. (ok, Noor heeft 86 van rokjes, maar 92 was de kleinste maat van dit model)
Een lekker taartje geblogd Hier is al een glimp van het wikkelshirt te zien trouwens, ga ik dit weekend ook bloggen, en daarna nog een bijpassend rokje! (dat ze niet aan wil ). Kind ging vanochtend in haar shirt en een maillot (nee, verder niets! Nou ja een jas natuurlijk) naar het kdv Natuurlijk jammer en raar en koud en dat alles, maar ik vind het ook wel heerlijk dat ze nog geen besef heeft van schaamte ed. <3
Hij heeft ze niet iedere dag aan hoor, maar ze zijn wel lekker makkelijk. En hij spuugt ook regelmatig iets onder. En ze zijn leuk om te maken.
Leuke jumpsuits en trui! En leuk wikkelshirt ook! Ik ga vanavond (hopelijk) weer aan de slag. Heb gister wit en rood garen gehaald, want ik heb kennelijk een wit/roodgarenetendmonster in huis oid...die klosjes verdwijnen iedere keer...echt heel raar... Maar goed, heb het nu weer, dus kan weer verder. Ben twee pyjama's en een taart van vilt aan het maken. En er ligt stof klaar voor een heksenverkleedjurk en wil nog een prinsessenjurk maken, allebei voor 5/12 (de taart ook).
Leuk! Ik wilde stof bestellen...maar 6,75 bezorgkosten houd me dan toch weer tegen... Maar heen en weer naar de stad kost me ook een euro of 6...