de naaiclub deel 2!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Sas26, 29 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. besje

    besje Actief lid

    26 feb 2011
    330
    0
    0
    NULL
    NULL
  2. Die blauwe uiltjes heb ik ook! Wat ga jij er van maken?
     
  3. Melanina

    Melanina VIP lid

    20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    ik wou die uiltjes en bloemen samen tot stroken rokje maken
     
  4. Melanina

    Melanina VIP lid

    20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    en jij wat ga jij ervan maken?
     
  5. moniponi

    moniponi Fanatiek lid

    21 sep 2012
    3.167
    0
    0
    NULL
    NULL
    Erg leuk!!

    @Nelta (jij was het toch? :)), dit vind ik nou heel leuk een feestelijk voor een klein meisje, voor een mama en dochter-outfit! Maar dan met lange mouwtjes maken denk ik.
     
  6. moniponi

    moniponi Fanatiek lid

    21 sep 2012
    3.167
    0
    0
    NULL
    NULL
  7. Wil er een tuniekje van maken.
     
  8. Nelta, dat heb je snel gedaan zeg! Staat je erg leuk.

    Toetje, heel erg knap gedaan. Staat je meisje ook erg leuk.
     
  9. liefzonnetje

    liefzonnetje Fanatiek lid

    17 aug 2006
    2.074
    0
    0
    Nelta, leuk zeg!! Staat je goed.... waar ik zelf altijd breedte streepjes snel voorbij loop ;). Jij kan het perfect hebben.

    De Charlene.... (alleen helaas waren alle foto's zo ongeveer mislukt op model. ze had geen zin om stil te staan) Jurkje ligt nu smerig te wezen in de was...
     
  10. juf85

    juf85 Niet meer actief

    Mijn reactie is weg.

    Dus even opnieuw.

    Toetje mooi jurkje en hele mooie kleur!
     
  11. NiekeKris

    NiekeKris VIP lid

    13 apr 2008
    22.434
    8.282
    113
    Ik twijfel nog, vrijdag Ahoy of zondag stoffenbeurs... Als het bij de laatste regent is het niet leuk, maar Ahoy is voor mij niet fijn te bereiken met het OV (zondag heb ik een auto).

    Zouden ze op het stoffenspektakel/de stoffenbeurs ook kamsnaps en kamsnaptangen hebben...? Iemand die dat weet?
     
  12. NiekeKris

    NiekeKris VIP lid

    13 apr 2008
    22.434
    8.282
    113
    Knoopjurk vind ik erg leuk! Staat je ook goed!
     
  13. juf85

    juf85 Niet meer actief

    Ik denk het niet, nog nooit gezien in ieder geval.
     
  14. liefzonnetje

    liefzonnetje Fanatiek lid

    17 aug 2006
    2.074
    0
    0
    Geen idee.... volgens mij zijn MaMarieke en kleurenmix nog de enige die ze in NL verkopen....

    Ik heb het broekje af klikkerdeklik
     
  15. moniponi

    moniponi Fanatiek lid

    21 sep 2012
    3.167
    0
    0
    NULL
    NULL
    Rokje voor bij het wikkelshirt geblogd: klik
     
  16. NiekeKris

    NiekeKris VIP lid

    13 apr 2008
    22.434
    8.282
    113
    Erg leuk rokje! :) Broekje is ook leuk! Leuk modelletje! :) Ook knap als je dat helemaal uit het niets kunt tekenen. (y)

    Hm, had het wel handig gevonden om die kamsnaps ed irl te kunnen kopen... Dan binnenkort toch maar online bestellen, denk ik... (En bij MaMarieke zijn de verzendkosten volgens mij het laagst. ;) Moet alleen nog even kijken, want wilde misschien ook nog stof bestellen...en die heeft Kleurenmix dan weer... :))
     
  17. juf85

    juf85 Niet meer actief

    daar zit ik ook altijd mee. Of ik heb bepaalde kleuren nodig. Dus als het bij mamarieke is haal ik het daar en anders bij kleurenmix (dan bestel ik meteen paspelband en zo mee).
    Sinds de tweede er is bestel ik heel veel online. Omdat het gewoon niet altijd makkelijk is om met twee kinderen naar de stad te gaan. Nu kan Luuk in de fietskar, dus ben ik weer wat flexibeler. Morgen stoffenspektakel! :)
     
  18. juf85

    juf85 Niet meer actief

    Ik kom op pinterest veel leuke ideeën tegen voor babykleding. Alleen Luuk heeft zo veel kleren op voorraad (allemaal nog van Koen en wat gekregen met kraamvisite). Dan is het bijna zonde om dingen te naaien. Dus ik moet mij echt inhouden.

    Ik heb de jongens net naar bed gedaan. Dus ik denk dat ik maar aan een jurk voor mijzelf ga beginnen. De Onion 2022, het patroon is in het Deens. Maar ik heb ook een Duitse tutorial gevonden. Dus ik hoop dat ik eruit kom.
    Maar dan mis je natuurlijk wel de instructie over de maten en naadwaarde. Ik moet alles maar nameten en ervan uitgaan dat het zonder naadwaarde is.

    Ik heb alleen geen tricot gekocht maar een rekbare soort fijngebreide stof. Leek mij wel leuk voor een 'winterjurk'. Het is alleen wel dun en een beetje doorzichtig. In het patroon moet de voorkant dubbel (ivm die draai) maar in een tutorial zag ik ook dat het rugpand boven met dubbele stof gedaan is, dus dat ga ik dan ook maar doen.
     
  19. Miron

    Miron Fanatiek lid

    6 feb 2009
    2.346
    106
    63
    Leuk rokje zoiets wil ik ook nog wel maken.

    En broekje is ook heel erg leuk geworden. Toch knap dat je zoiets zelf kan tekenen.

    Ik heb net weer stof gekocht om konijnen voor uit te delen te maken. Die moeten volgende week dinsdag af zijn.

    Morgen wordt mijn grote meid alweer 4.
     
  20. juf85

    juf85 Niet meer actief

    Alvast gefeliciteerd
     

Deel Deze Pagina