de naaiclub deel 2!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Sas26, 29 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pinjo

Pinjo Bekend lid

5 jan 2008
    672
    0
    16
    @niekekris: schat van een vent heb jij :D
    @mjs: mooi resultaat hoor! Ubercute... mijn 1e projecten zagen er veel slechter uit (sommige recentere ook :))

2. moniponi

moniponi Fanatiek lid

21 sep 2012
    3.167
    0
    0
    NULL
    NULL
    Super leuk jurkje, toch??

@NiekeKris, haha, dat je man het uithaalt, hoef ik hier niet te vragen hoor, dan rollen zijn ogen uit zijn hoofd denk ik ;)

Zo, mijn weggevertje staat erop! Voor wie veel van thee houdt, haha.

3. moniponi

moniponi Fanatiek lid

21 sep 2012
    3.167
    0
    0
    NULL
    NULL
    En o ja, daaronder, ook nog "nieuw" beddegoed genaaid voor het schatje. klik

4. Miron

Miron Fanatiek lid

6 feb 2009
    2.349
    106
    63
  5. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.167
    8.897
    113
    Miron: Erg leuk!

En jij hebt dat patroon dus...zou ik hem van jou in maat 80 mogen...? :eek: Vind hem zo leuk. <3 En misschien kan ik dan een ander patroon voor jou overtrekken?

6. Miron

Miron Fanatiek lid

6 feb 2009
    2.349
    106
    63
    Ik heb hem inderdaad ja :) en heb hem ook in maat 80 uitgeraderd.

Als ik alle patroondelen vind hoef ik hem niet meer uit te raderen anders zal ik de ontbrekende delen nog wel even uitraderen.

7. Miron

Miron Fanatiek lid

6 feb 2009
    2.349
    106
    63
    Nou Niekekris heb net effe gekeken en miste maar 1 deel en die heb ik net al effe uitgetekend. Dus heb hem klaar liggen als je me je adres gegevens pb't stuur ik hem wel kant op. Wil je ook de berschrijving erbij? Anders scan k die wel in en doe hem erbij of mail hem je wel.

8. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.167
    8.897
    113
    Dat is snel! Lief van je! :) Beschrijving erbij zou ik wel fijn vinden. :) Ik ga je een pb sturen. :) En moeten we maar even kijken of jij ook interesse hebt in een overgetekend patroon van iets wat ik heb. :)

9. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.167
    8.897
    113
    Net even mijn 'hobbykamer' opgeruimd (daar staan oa alle boeken die we hebben, alle knutselspullen en alle naaispullen). Vond nog een half af dekbed overtrek, die gooi ik dus zo nog maar even onder de lockmachine. Verder ben ik bezig met poppenkleertjes. <3

10. Miron

Miron Fanatiek lid

6 feb 2009
    2.349
    106
    63
    Zo patroon zit in de envelop. En momenteel hoef ik er niets voor terug hoor :). En of ik stuur het op of ik gooi het weg. Ik bewaar de uitgeraderde patronen niet. Meestal als ik hem nog een keer wil maken zijn de kids al uit het oude patroon gegroeid.

Zal morgen even bij mijn schoonouders kijken of ik hem kan kopieeren anders maandag op mijn werk.

11. besje

besje Actief lid

26 feb 2011
    330
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mjs, heel tof kleedje. En fouten, tja zolang ze niet opvallen is dat niet zo erg hé :) Dat inknippen van armgaten wist ik in het begin ook niet en vond het resultaat daarom niet slechter eigenlijk.

Liefzonnetje, ik wist niet dat je tricot niet moest zigzaggen tegen het rafelen maar nu las ik het idd ook in de ottbobre dat het niet nodig is. Nuja is toch fijner naar mijn gevoel als alles goed is afgewerkt.

Nog even langs de blogjes gaan :)

12. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.167
    8.897
    113
    @Miron: Bedankt! Ik heb echt zoveel zin om het jurkje voor mijn jongste te maken. :)

Hier is Baby Born een balletpakje rijker. :D En het was nog recykleren ook, of mag je dat niet zo noemen als het poppenkleding wordt? ;) Wil ook nog balletschoentjes maken en dan zal ik een foto posten. :) En dan pak ik het pakje en de schoentjes in voor in de schoen. ;)

13. Miron

Miron Fanatiek lid

6 feb 2009
    2.349
    106
    63
    Oh een balletpakje voor de pop lijkt me ook super leuk. Maar ook een hoop friemel werk.

Zo envelop zit op de post. En heb je de mail met de scans gestuurd met de beschrijving.

14. liefzonnetje

liefzonnetje Fanatiek lid

17 aug 2006
    2.074
    0
    0
    over giveaway's gesproken...... klik

ben nu druk bezig met trui nr 14 (dacht ik uit mijn hoofd) uit de laatste Ottobre, met opstaand col-achtig kraagje met een rits erin.... dat was wel een uitdaging ;).
    Heb hem natuurlijk gelijk gevoerd gemaakt. Moet de mouwen nog en omzomen.... voor de oudste

15. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.167
    8.897
    113
    Omdat de schoentjes niet echt het showen waardig zijn (het zijn meer slofjes geworden...heb ze nog anders geprobeerd te maken, maar die vond ik nog minder mooi), pop met het balletpakje zonder de schoentjes:

16. moniponi

moniponi Fanatiek lid

21 sep 2012
    3.167
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje, mooi geworden zeg! :)

17. mjs

mjs Fanatiek lid

14 mei 2009
    2.128
    2
    0
    Hoi , ik ben op zoek naar een patroonvoor een harembroekje maat 86/92 .
    Nu weet ik dat deze in de ottobre 2011 nummer 1 staat , kan een van jullie mij hier aan helpen ( evt tegen betaling )
    Liefs edith

18. Miron

Miron Fanatiek lid

6 feb 2009
    2.349
    106
    63
    Niekekris dat is een heel leuk baletpakje geworden voor de pop.

mjs sorry kan je niet helpen die ottobre heb ik helaas niet in mijn bezit.

19. liefzonnetje

liefzonnetje Fanatiek lid

17 aug 2006
    2.074
    0
    0
    mjs, ik heb die ook niet :(

wel een trui af..... klik

20. moniponi

moniponi Fanatiek lid

21 sep 2012
    3.167
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb m ook niet. Wel ook belangstelling voor een harembroekje-patroon ;)

Deel Deze Pagina