O ja, dat is rot idd! Zo'n lock is geweldig maar als het mis gaat is het ook erger. Tornen bijv en zo'n gaatje dus, heb ik ook wel eens gehad.
Ah niekekris...das balen zeg ...kun je niet van t zelfde satijn een band maken en die er op zetten ?...met n strik aan de achterkant
Ik ga nu stiekum...als dochter slaapt...een doktersverkleedset maken...ik naai altijd als ze er gewoon bij is...gaat nu niet lukken hahaha
Balen niekekris! Ik lig plat op bed. Net in mn rug geschoten toen ik overeind ging nadat ik luuk in wipstoel had gezet. Die staat boven. Ik moest nog naar wc en wassen aankleden en zo. Maar ben op bed gaan liggen. Heel raar doof koud gevoel, moet vrij stil liggen. Ik baal zo! Nog maar een poos plat liggen en straks proberen naar wc te gaan. En morgen ben ik alleen met de jongens. Als ik dan nog zoveel pijn heb moet ik kijken of ik hulp kan krijgen....
Oh juf wat rot zeg! Heel veel beterschap. Hoop dat het snel beter word. NiekeKris, echt balen zeg van dat gaatje! Maar met een lint word hij vast net zo mooi. Ik was begonnen aan het dekentje voor in de poppenwagen, maar had hem dichtgenaaid zonder de vulling er in pfff beetje dom dus. Nu moet ik 1 naad weer los halen zodat ik de vulling erin kan doen.
En nog een. Vind het erg schattig geworden, zal m'n meisje blij mee zijn. Het is een 5 december cadeautje
Ik heb nog wat stof over. Zit te denken om er een luiertas van te maken die je aan de duwstang kan hangen. Of een wikkeldoek? Iemand nog een ander leuk idee?
Zo schattig bloempje. Ik zou idd een luiertas en pampers erbij maken. Hier hebben de luiers met klittenband heel veel succes, zelfs mijn zoontje van 2 probeert ze soms al eens aan te doen bij een pop Aiai juf, hopelijk is het al wat beter nu? Veel beterschap! Ik ben vrijdagavond een workshop gaan volgen voor een hoodiesjaal, ik heb er eentje voor de dochter gemaakt. En nu bezig aan eentje voor het zoontje. Groetjes
Leuk!! Ik heb voor mijn retrojurk een chinees kraagje uitgeprobeerd: splitje, rond kraagje. Met een belegje. Heb er een tutorial van gemaakt ook: klik. Was wel benieuwd eigenlijk hoe de Charlie in elkaar wordt gezet, komt toch min of meer ook hierop neer?
Handig besje zo'n hoodiesjaal. Krijgen ze ook geen koude nek. Dankjewel voor jullie ideetjes. Het word een luiertas met luiers en een speenkoord. Als ik tijd en stof over heb ook nog een tasje met luierdoekjes.
Ja nou, als je het echt niet weet zijn het best veel stappen. Maar de uitleg kan ook korter natuurlijk: belegje, split, boordje, knippen, keren Op de stof is het ook niet zo goed te zien, das wel jammer. En daarom ben ik ook wel benieuwd hoe de Charlie het aanpakt
Leuk beddengoed en leuke hoodie! Het gaat gelukkig al beter. De halve dag op bed gelegen en toen gedouched. Nu weer alleen met de jongens. Gelukkig kan ikw eer zitten en zo. Want op mn rug liggen met voeden was niet zo handig. Luuk lag op mn buik te drinken. Wel schattig.
vandaag voor het eerst me lockmachine proberen in te rijgen nou ik krijg het niet voor elkaar pffff dat word de dvd zoeken ...