Je kunt volumevlies gebruiken, dat staat in zo geknipt. Dat heb ik wel eens gebruikt. Dat strijk je erop. Toen ik iemand vroeg waar zij het kocht, zei diegene dat ze gewoon fleece op de buitenstof stikte. Dat is goedkoper en geeft volgens haar hetzelfde effect. Maar volumevlies strijk je vast en fleece moet je stikken. Met vlieseliene kun je het wel verstevigen denk ik. Het tasje hoeft natuurlijk niet te kunnen staan.
Ok, ik denk dat het een soort etui achtig iets gaat worden dan. Ik heb 2 ritsen en stofjes voor twee tasjes. Ben benieuwd of het gaat lukken.
@nelta: hier zon jurkje dat jij zocht shwinandshwin.blogspot.nl/2013/12/submarine-pullover-girly-sweatshirt.html?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed:+Shwinshwin+(Shwin%26amp;Shwin)
Juf, wij hebben Wout nog gedragen tot hij ongeveer 1 jaar en enkele maanden was, met een bondolino. Dus je gaat nog veel kunnen genieten van de mei tai! Zo toffe kleuren. Miron de jurk gaat wel fantastisch zijn als hij af is. Misschien wil ik hem dan ook wel zelf maken voor de dochter Dianana, wauw proficiat met je dochter en het nieuwe nichtje! Mijn dochter van 6 heeft pas haar 25m zwemdiploma en daar waren we al zo trots op Ik heb voor het zoontje een trui met kraag gemaakt, de kaptrui uit SVDHZ maar dan zonder de kap. Sandra Stoft: Sinterklaas is geweest!
Besje leuke kaptrui. . Pfff al de hele avond aan het rimpelen en het stikken. Pas 1 helft af van de petticoat
Weet een van jullie toevallig nog een leuke stoffenwinkel in NoordHolland (niet Amsterdam)? We moeten vandaag nl naar Midwoud en Alkmaar. En hebben wel even tijd om ergens te kijken
Besje...25 mtr zwemdiploma ?...hebben we hier niet...iig nog nooit van gehoord Loïs heeft nu zelfredzaamheid...watervrij maken...A B en C diploma...heerlijk...niet meer heen en weren van en naar t zwembad
Zwemmen daar moeten we hier ook nog aan geloven. Wil haar pas vanaf 4,5 opgeven en dan nog kijken wanneer ze dan mag beginnen.
Joehoe! Ons neefje is ook geboren!! Heb er al lekker mee geknuffeld. Mijn vriend en dochter zijn bij zijn vader logeren, en ik was vandaag op een begrafenis in Friesland, nogal heftig, pfff heb zelden zo'n dag meegemaakt!! Nu lekker mijn bedje in en hopelijk uitslapen!
Moni gefeliciteerd met je neefje en idd rare dag. Jurk en petticoat zijn zo goed als af. Ankie's Maaksels: Prinsessenjurk
Moni gefeliciteerd met je neefje! Heftig zulke uitersten op 1 dag... Juf sorry voor mijn late reactie. Ik lees nu pas bij. .. druk hier geweest. De knietjes kunnen nog wat hoger. Die moeten echt boven de billetjes zitten zodat het ruggetje ook mooi bol komt te zitten. Dat is erg belangrijk. Tijdens het knopen zijn knietjes als een kikkertje omhoog "duwen" gaat misschien helpen. Holletje maken waar de billen in komen. Lekker veel oefenen! Veel genieten
Dank allemaal! Gister dagje rustig aan gedaan en geknutseld aan kadootje voor t neefje @liefzonnetje, hoe gaat het met je (revalidatie)?
Ik heb het jasje uit Zo Geknipt gemaakt. Maar hij is echt heel wijd en kort. Ik moet er nog fotos van maken.
Ik weet het niet. Ik heb hem op mn blog staan. En mn zoontje van 2 past hem ook! alleen dan wat te kort.