Etuitje is af. Best ook wel leuk om te maken. Ik denk dat er voor mezelf ook nog wel een ga maken. (van de week even wat betere foto's maken)
Hee wat leuk! is die voor de swap? Ik zie net dat de lootjes zijn getrokken, dus ik ga mijn pakketje gereed maken
Nelta leuk etuitje. Juf zonde van het jasje hij is best leuk. En luiers nee dank je hoop er over niet al te lange tijd uit te zijn.
Ja ik heb gisteren ook een stofje besteld voor Hanne haar feestkleedje. Ik ben eens benieuwd als het af is Nelta, leuk idee om verschillende stofjes te gebruiken. Ga ik misschien ook eens doen voor een tasje voor mijn eigen.
Pff ik ook met mijn ideeen net 1,5 uur op de grond zitten kruipen om de cape uit te knippen. Eerst het patroon getekend (halve cirkel) daarna de lappen stof netjes op de grond neergelegd. Patroon op de stof gelegd en gespeld en toen geknipt. auw auw auw mijn knieen nu. Nu moet ik de voering nog knippen maar dat doe ik morgen wel.
Wie weet r n leuk patroon voor n jurkje voor meisje van 5 jaar... Wil t maken van n bordeau rode stof met glans...zonder rek... Wbt de luiers...zoveel.kamsnaps...zou t niet gaan met klittenband ?
Klittenband kan ook hoor, maar dat had ik al geprobeerd en heb ik bij andere luiers er weer afg ehaald. Klittenband blijft overal aan haken in de was, en klittenband maakt andere stoffen (waar ik de binnenkant en de inleggers van gemaakt heb) kaopt. Die stof blijft aan de klittenband haken, echt zonde. Bovendien blijven kamsnaps mooi ind e was en klittenband wordt steeds slechter (of je moet dat hele sterke band hebben). Veel luiers hebben kamsnaps. Wat is leuk voor kerst voor een jongen?
Dianana wat voor type jurk wil je en welke gelegenheid? Een feestjurk vind ik de elodie wel erg mooi.
Ik ga voor de kerst recykleren. Ik heb een mooie zwart witte jurk van mijn zusje gekregen die ze niet meer draagt compleet met petticoat eronder. Daar kan ik wel wat feestelijks voor mijn meisje van maken denk ik. Mijn andere recycle project (poppenmeubel) is nog steeds niet klaar dus daar ga ik eerst maar eens mee verder. Mbt kerst voor jongens, misschien een shirtje pimpen met een stropdas van flockfolie of stof? Ik heb trouwens plakbare stof gekocht bij de Blokker, misschien een tip voor anderen. Ik heb hem nog niet gebruikt, is eigenlijk voor hobby doeleinden, maar je kun hem denk ik ook vastnaaien op een shirtje als applicatie. Even afwachten hoe hij in de was blijft.
Dan is de Elodie van Farbenmix wel mooi. Feestelijk en mooi wijd. Vooral als je dochter daar van houdt.
Heb gereageerd op je blog. Ik heb ook 1 wasbare luier gekocht ooit om te testen en die heeft idd ook drukkers en aan de bovenzijde klittenband, maar die kun je naar binnen vouwen met wassen en dan blijft hij nergens meer aan vast zitten. Ik was sowieso altijd dingen met ritsen en klittenband ed in een waszak zodat ze m'n andere kleding niet kunnen beschadigen.
Omg...die is wel superschattig idd zeg !...patronen van farbenmix hebben ze ezeker niet bij de bruna oid ?