Das ook vervelend niekekris!! Ik krijg juist op zulke momemten allerlei ideeen.. Ook kerstkaarten zelf gemaakt...doe ik elk jaar...zal zo n foto posten Nelta naai je dan alleen als de kids op bed liggen of hebben ze daar n speelhoekje ? Moniponi ik heb ook n hobbyzolder maar kmutsel en naai toch t meeste beneden
Mooie kaart. Ik verstuur al jaren geen kerstkaarten meer zie er het nut niet van in. Vandaag Sophie achter in de auto. Mama ik heb een baby in de buik ik voel hem schoppen en ik denk dat het een meisje is. Even later mama hoe is jouwn baby uit de buik gekomen? Oh jee begint dat nu al.
Mooie kaart. Wij doen de laatste jaren de kerstkaarten vaak via de mail... Vind ik niet 'echt', maar we zijn eigenlijk altijd te laat met bestellen ed... Voor ouders en zussen printen we ze uit en geven we persoonlijk, de rest versturen we dan via de mail. Ik heb op zolder een aparte kamer waar de lock- en naaimachine staan. En nog tig andere dingen, is echt een opslagkamer, zeg maar. De kamer van de jongste is ook op zolder, maar het naait toch niet echt lekker als ze daar dan spelen oid... De machines maken ook herrie, dus dan hoor ik ze niet en dat vind ik niet fijn. Fijne vragen van Sophie.
Lol, lekker vroeg met haar vragen Hier zette dl, 17 mnd, mij mooi voor schut in de supermarkt:" mama baby" en dikke smile. Nee helemaal niet!! Althans niet dat ík weet
Ik had ooit een abonnement op de HobbyHandig. Maar dat is helemaal niet handig, want dan heb je steeds weer nieuwe hobby's. Ik heb dus een aantal hobbys 'verkocht' op marktplaats: -Mn hele voorraad Fimo klei + accessoires -M'n hele (meest nog nieuwe) voorraad Shadowpaint + accessoires En ik zit er aan te denken om een deel van mn taartspullen op marktplaats te zetten. Een paar jaar geleden was ik heel actief met marsepeinen taarten en cupcakes en ik heb veeeel spullen daarvoor. Maar nu is er gewoon geen tijd voor. Met zo'n taart ben je al gauw een dag bezig (met tussendoor wachttijd). En dat lukt niet meer met 2 kinderen. Hobbykamer heb ik helaas niet. Dus de eettafel (2.20 meter gelukkig) staat redelijk vol. Met in een hoek nog wat bakken/tassen met stof en materialen. Tussendoor ruim ik wel dingen op naar boven in de kast. Maar meestal liggen er aardig wat projecten. Ik heb vanavond 21 kerstkaarten gemaakt. Als ik er meer nodig heb gebruik ik de gekochte kaarten. Wij sturen nog wel kaarten, ik merk echter wel dat steeds minder mensen kaarten sturen. En via de mail krijgen we ook wel kaarten, maar dat vind ik zelf niet zo leuk. Naaien doe ik savonds (en andere hobbys ook). Overdag lukt het bijna niet. Soms als ze allebei slapen. En soms knip ik wel eens patronen of stof als peuter aan het spelen is. Maar alleen van kinderkleertjes, anders zijn de stof en patroondelen te groot en ben ik bang dat de peuter eraan trekt. Meestal stopt hij met spelen en gaat ook bij de tafel zitten en kijken. Dus ik doe niet veel als hij beneden is. En hij wil natuurlijk ook samen spelen, dus je bent vooral met hem (en tussendoor wat huishouden) bezig.
Ow heerlijk he zulke vragen !...kreeg m ook nadat nichtke was geboren...heb r maar n beetje n verhaal omheen gemaakt...meestal prikt ze daar zo doorheen maar deze keer vond ze t goed ...pfieuw hahaha.. Ik vind t zo ongezelig boven bezig te zijn als alles beneden is...nadeel van beneden is dat Beau zodra ik de machine pak al staat te springen...als ik naai houd hij t "stokje" waar de spoel op moet als ik m vul meteen vast...ligt ie helemaal in n deuk als dat rondgaat...en stof knippen...zodra ik t op de grond leg gaat hij dr op staan...dus echt ff opschieten is t niet hihih.. Kerstkaarten komen dr hier ook steeds minder binnen helaas...lang leve facebook.... Ik stuur ze nog wel...wat in de buurt is brengen we samen rond met de fiets...kan Loïs voor postbode spelen en Beau heeft ook weer n frisse neus...wel gezellig altijd ff zo samen.. En idd juf...hoe meer je ziet...ben ook niet blij met pinterest...lig ik snacht te malen over wat ik wanneer wil maken...hahahah
Op zolder ligt idd wel wat speelgoed, maar heb geen traphekje daar. Dus Noor erbij is sowieso niet handig. En Stijn wil meestal meehelpen, speldjes aangeven, draadjes in de prullenbak, maar dat is ook niet altijd even praktisch. Ik naai dus vooral s avonds.
hier ook een hobby zolder lekker voor op de zondag; Zoey heeft een eigen tafeltje daar en knutselt als ik aan de naai gaai. Pinterest pfff hou op kom al tijd te kort om alles daarop te bekijken laat staan te maken hahah.. Mijn echte hobbys zijn Naaien hotfixen loomknitting en heeeeel soms bakken.. Zoey kan niet wachten tot ze groot is want dan wilt ze ook naaien hahah ze zegt nu al mama ik kijk hoe jij het doet dan kan ik het ook als ik groot ben *smelt moment* Enne er komt als het goed is een snijmachine deze kant op dus kan ik ook gaan flocken Yeahhhh... Zoey is gelukkig op de leeftijd dat ze heerlijk alleen kan spelen in haar kamer of in de woonkamer dus kan ik ook soms beneden aan de hobby maar meestal gebruik ik die tijd voor het huishouden...
Ik zie heel vaak op blogs (nou ja regelmatig) flockapplicaties die gesneden zijn met de silhouette cameo. Maar er zijn dus blijkbaar ook andere varianten. Wat ik mij dan afvraag: je doet er een vel flockfolie (oid) in, maar heb je dan niet heel veel afval? Als je bijvoorbeeld een naam uit laat snijden, dan heb je toch veel restjes? Is dat niet zonde? Of kun je gewoon een heel A4 tje op je PC volgooien met plaatjes, zodat je veel grote en kleine plaatjes tegelijk uitsnijdt en dan niet veel moet weggooien?
Idd...in mij geval n a4...cameo kan 30/30 in Maar je kunt de restjes ook bewaren wn klejner dingetjes snijden...hoeft niet perse a4 in