In de sd kun je elke maat doen....tot MAX A4...die cameo kan ook alle maten in ...tot 30/30...ipc kan r ook langer in...maar de snijmat is gewoon niet groter
Ja wel leuk! Hihi zo blijf je bezig. Ik vind flocken sowieso eigenlijk niet zo, maar als je het wel leuk vindt is dit wel gaaf Wat waren jullie kwijt voor die machines?
Ehmmm...ik werkelijk geen id meer...heb m al ruim 5 jaar...ook niet voor t flocken gekocht hoor...heb ik nog nooit gedaan...ik heb m voor t scrappen ed
Onderjurk zit vast inmiddels...morgen armsgaten afwerken en woensdag ochtend n kantje langs de onderrok maken...schoentjes zijn super mooi gelukt !..bleek zelf nog n zwart met glitter bolero te hebben en vandaag n mooie panty gevonden...haarspeltje met bling bling en bijpassende oorbellen...kan ze woensdag toch voor de kramen langs op school ! Wel n race tegen de klok...moet voor t diner ook nog ff negerzoenpinguins maken...en macaroni...en mevroi blieft graag krullen...dus dat doen we dan nog "ff" na balletles woensdagmiddag...zucht...maar wel erg leuk dat ze t zelf zo leuk vind allemaal
Hoe is het geworden?? Mijn recykleerpostjes al gezien? Jurk met stof van oma Handtassen in oranje en blauw A-lijn jurkje met zakboordjes
Leuk moniponi !!!...leuk ook dat t van stof van.oma is Loïs dr jurk is ook af...pfieuw...net de laatste kantjes erlangs gezet Nu gauw aan de penguin toetjes...macaroni staat al klaar
Pfieuw, naaien onder tijsdruk is niets he! Knap hoor. Benieuwd naar foto. Ik moet het laatste recykleerprojectje ook nog maken, dat ik wil bloggen.
http://www.zwangerschapspagina.nl/members/45942-albums9514-picture87919.html Per stuk gepost...ik krijg ze met mn mobiel niet in 1 post De foto dat je dr op dr rug ziet ...dat bruine is dr winterjas...dat jullie niet denken wat is dat nou Ze was zo trots op dr outfitt...ben blij dat t toch gelukt is...zo zonder patroon
Cool he juf ! Was de cape van dr roodkapjes verkleedkleren...bontsjaals van de blokker uit de opruiming erlangs gezet...
Super gaaf! Die mouwrandjes maken het ook helemaal af. En die bolero passend bij de panty Snap wel dat ze blij was hoor
Wauw Dianana daar mag je goch wel trots op zijn hoor. Die is heel erg mooi geworden. Mijn jurkje is ook helemaal af. Morgen krijgt ze hem aan naar school.
Tnx all...ben best trots :-D Miron ik keek al gauw ff op je blog...maar hij staat r nog niet op...ben benieuwd ! Hier gaan de machines ff de kast in...zo ff 2 zakjes locken...kan ik die nog op de doktersjas zetten als ik m.weer terug heb...(is nu bij iemand die m gaat machine borduren voor me )...komt Dr.L.B.Pallarés op te staan...zal die nog ff showen als ie klaar is...krijgt Loïs voor de kerst
Nee klopt hij staat er nog niet op. Wilde een foto van haar maken als ze de haren gedaan heeft en alles aan heeft. Dus die komt straks
Zo heb vanmorgen in het donker foto's gemaakt dus je ziet het niet heel goed. Ankie's Maaksels: Kerst Xenodie