Gebruik je toevallig garen op een kartonnen klosje? Ik heb het ook gehad en toen moest ik de draad continu meetrekken omdat het anders niet soepel afwikkelde. Doordat het strak stond knapte de draad. Heel irritant. Ff goed kijken of je het klosje er goed op hebt staan.
Juf, ff een vraagje voor jou. Jij had toch pas patronen bij heidi and finn besteld? Hoe kreeg je die binnen op de mail? Want ik heb zondag besteld en nog niks ontvangen.
Als je een patroon besteld krijg je hem meteen per mail stond op die site. Als je meerdere tegelijk besteld dan duurt het even imdat ze het dan handmatig moeten verzenden. Zoiets herinner ik mij. Ik had maar een patroon besteld, dus had hem meteen in mn mailbox
Helemaal happy met mijn lockmachine. Meteen in een keer goed ingeregen Nu bedenken wat ik wil gaan maken hihi.
Heerlijk die kerstvakantie, eindelijk tijd om te feubelen.... Deze luchtballon heb ik gemaakt voor de slaapkamer van de jongste. Patroon komt van deze site. Voor iederee met een locmachine: gebruiken jullie hem veel en waarvoor dan vooral?
@liene..leuk !!! Ja ik heb n lockmachine...en ik gebruik m overal voor...doorstikken doenik met de naaimachine...de rest met mn lock
Hallo meiden. Ik hoop dat ik jullie om hulp kan vragen Ben echt een leek op dit gebied. Maar wil graag een rokje maken voor onze dochter. Heb een gewone naaimachine. Waar kan ik wat info vinden?\ Onwijs bedankt
Wat een mooie creaties allemaal! Ik ben zelf ook al een tijdje aan het naaien en zag het jurkje "princess castle" uit de Ottobre en zou deze heel erg graag willen maken. Kan iemand hier mij toevallig aan dat patroon of een patroon van een vergelijkbaar jurkje helpen, evt. tegen een vergoeding?
Leuk, die luchtballon! Ik gebruik de lockmachine ook overal voor, inderdaad alleen doorstikken met de naaimachine. En zomen trouwens, maar dat zou ook met de lockmachine kunnen. woezeltje, googlen. Je zou op tutorials van rokjes kunnen zoeken. Of anders een patroon kunnen bestellen van iets wat je wilt maken of een keer een Ottobre (patroonblad) kopen. Er zijn ook goede basisboeken over naaien, kun je ook uit de bieb lenen. Of anders een cursus volgen. Succes!
miekje, ik heb die Ottobre niet, maar eventueel kun je hem ook nog bestellen: https://www.ottobredesign.com/subscription/single.php
Mooie luchtballon. Miekje als je maat 92 nodig hebt die heb ik hier al uitgewerkt liggen die kun je zo tegen vergoeding van de verzendkosten overnemen.