De Naaiclub - deel 3

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door nelta, 16 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miron

Miron Fanatiek lid

6 feb 2009
    2.349
    106
    63
    Uit de laatste ottobre dit onderbroekje gemaakt in maat 110 van echt het aller laatste restje.

019.jpg

2. #702 Bloempje83, 26 dec 2013
    Laatst bewerkt: 26 dec 2013
    Schattig onderbroekje.

Heb net de inhoudsopgave vd nieuwe ottobre gevonden. Zie m'n blog

De broek met de aparte zakken op pag 2 zou ik wel willen maken.

3. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    Probeer eens een patroon van farbenmix.de. Deze zijn in NL verkrijgbaar en er is van elk patroon een stap voor stap met foto's te vinden op de farbenmix.de site. Daar kun je veel van leren

4. juf85

juf85 Niet meer actief

Leuke onderbroek.

Ik heb gisteren cadeautjes gekregen (we doen met mijn familie kerst ipv sint).

Bijna alles is gekocht bij kleurenmix:
    -farbenmix babykleding
    -farbenmix jas johanna
    -farbenmix kort jasje
    -labeltjes met handmade with love
    -twee soorten lint

Verder nog wat andere dingen.

5. dianana

dianana VIP lid

18 dec 2010
    10.359
    0
    0
    zaanstad
    Leuk juf !!
    Hier heeft Loïs dr doktersjas gekregen..helemaal blij mee
    En bij mn ouders heb ik haar en dr nichtje de scjortjes gegeven...met n weckfles met alle droge ingredienten om koekjes te maken....t was t mooiste vadeau dat ze kregen vonden ze hahaha

6. Liene

Liene Actief lid

23 feb 2011
    231
    0
    0
    NULL
    Aan het Tjeukermeer
    Leuke onderbroek! Jammer dat je het stofje weinig zult zien;)

Vandaag was mn man met de oudste op stap en de jongste slipe veel..... Bedacht me dat voor het (verlate) kerstdiner van morgen de oudste geen mooi shirt had. Dus maar even achter de naaimachine gekropen. Foto is niet heel duidelijk maar het is licht blauw linnen met donker blauwe stof. Vanavond nog even snel gepost en meneer ziet er uit als een prins uit duizend en een nacht *smelt*

Bijgevoegde bestanden:

7. Miron

Miron Fanatiek lid

6 feb 2009
    2.349
    106
    63
    Leuk Liene.

Nou stofje zie ik nog genoeg de jongste heeft er een hele jurk van. :)

8. Jij bent flink verwend zeg! Leuk.

9. Ik heb vandaag het nieuwe tijdschrift maison victor gekocht. Kennen jullie het?

10. dianana

dianana VIP lid

18 dec 2010
    10.359
    0
    0
    zaanstad
    Nog nooit van gehoord bloempje

11. Miron

Miron Fanatiek lid

6 feb 2009
    2.349
    106
    63
    Ook nog nooit van gehoord.

Gister een bestelling gedaan ga een FM Laura maken voor Laura.

en een ABC 141 voor Sophie. Moet alleen wachten tot 9 januari totdat het geleverd gaat worden.

12. dianana

dianana VIP lid

18 dec 2010
    10.359
    0
    0
    zaanstad
    Ik ga ff googlen welke dat zijn miron

13. dianana

dianana VIP lid

18 dec 2010
    10.359
    0
    0
    zaanstad
    #713 dianana, 28 dec 2013
    Laatst bewerkt: 28 dec 2013
    Leuke modelletjes idd...ikmwil.graag mog ns n rokje ala z8 maken...van joggingstof met n brede boord aan de onderkant...
    Das ook grappig...zat te googlen op farbenmix...de unique is gewoon precies de kerstjurk die ik gemaakt heb !!

14. juf85

juf85 Niet meer actief

Ik heb nu voor het eerst farbenmix patronen. Ben benieuwd. De website heb ik al ontdekt.
    Ik vind de patronen zelf er wat 'oud' uitzien. Ik ben ottobre gewend en dat is glad papier, kleur, etc. fM lijkt wel gekopieerd of zo

15. dianana

dianana VIP lid

18 dec 2010
    10.359
    0
    0
    zaanstad
    Ik ben wel.beimieuwd hoe ze vallen..
    Mij ervaring met knippie bv...broeken altijd erg hoog...en mouwen veel te wijdt

16. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    vanaf februari word ik werkloos dus heb ik tijd genoeg om te gaan naaien en wil dan ook echt wat moeilijkere dingen gaan maken..
    Heb genoeg FM en roos patronen liggen al zal ik wel veel roospatronen weer in de verkoop moeten doen vanwege dat ze te klein gaan worden voor Zoey..
    Maar FM vind ik stiekem toch wel leuker.
    En veel FM patronen kunnen ook met gewoon katoen gemaakt worden dat vind ik ook wel lekker want ik heb nog veel katoentjes liggen... Moet toch echt eerst alles opnaaien voor ik weer mag kopen.

17. Fm patronen nog nooit gehad. Ik koop eigenlijk nooit losse patronen omdat ze i. Verhouding zoveel duurder zijn dan een blad.

Alleen een aantal roos patronen los gekocht, maar dan via mp voor een leuk prijsje.

18. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Hoihoi,

Dianana, leuk zo'n rokje. Noor heeft zo'n jurkje van z8 en die wil ik ook nog een keer zelf gaan maken.

Bloempje, ik had hem op FB al langs zien komen. Zag er wel leuk uit. Is het alleen voor volwassenen of ook voor kinderen?

Farbenmix, ook geen ervaring.

Juf, goed verwend.

Liene, mooi!! En die zakjes met letters zijn ook super. Waar heb je die mee gevuld?

Besje, leuk jurkje. Ik heb vandaag ook stof gekocht voor een jurkje uit SVDHZ. Weet jij hoe de maten vallen. Noor zit nu in 92.

Heidi and Finn, inmiddels 2 patronen binnen. Ik heb de Cowl Neck dress, de wonderlanddress, playdate dress, hoodie en everyday chic coat besteld.

Hier vanmorgen stof gekocht voor een jurkje voor een bruiloft binnenkort. Ik ben bij Schroder in Rotterdam geweest en wat hadden ze daar veel leuke tricot stoffen voor een redelijke prijs. Ik moest me echt inhouden om wat te kopen; heb pas al een paar lapjes tricot gekocht bij de stoffenkraam en daar moet ik eerst wat van maken.
    En ik blogde nog een kerstcadeautje: BeideHandjes : Op een grote paddestoel, rood met witte stippen

19. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Deze stof heb trouwens voor het jurkje gekocht.

Deel Deze Pagina