De Naaiclub - deel 3

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door nelta, 16 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miron

Miron Fanatiek lid

6 feb 2009
    2.349
    106
    63
  2. soepstengel

soepstengel Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.310
    0
    0

Wow juf!
    (Sorry ik breek even in, ik lees altijd mee, maar heb eigenlijk nog nooit m'n creaties gepost, die zijn namelijk niet zo mooi als die van jullie! :)

Maar wil graag een snijmachine voor namen op kraamcadeautjes met flockfolie (die ik veel in opdracht maak)

Moet je er een speciaal programma voor hebben op de pc?
    Is het makkelijk te gebruiken?

3. soepstengel

soepstengel Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.310
    0
    0
    Toch maar iets geplaatst :D
    Dit, namenslingers, speenkoorden, labeldoekje consultatiebureau boekjes e.d maak ik veel, en dan ook met naam. Dan is een snijmachine wel heel handig!
    (Maar ook erg duur...:()

4. juf85

juf85 Niet meer actief

De software zit erbij. Je kunt nog software voor 50 euro kopen, maar dat is de uitgebreide versie en die heb je denk ik niet nodig

5. Miron

Miron Fanatiek lid

6 feb 2009
    2.349
    106
    63
    Leuk soepstengel.

En in mijn naaisels zitten heus wat fouten hoor. Ik vind dat je op foto's niet altijd kunt zien of er fouten in zitten en of het echt netjes genaaid is.

6. Ik poste vorige week toch dit berichtje over Veritas. Nou bleek ik dus bij de eerste 10 Nederlandse klanten te zitten en heb ik een wol pakket gekregen om zelf een beanie te haken, leuk!! :D

Hij zal alleen wel tot volgend jaar in de kast moeten blijven liggen aangezien het geen mutsen weer meer is ;)

7. Ik heb ook weer wat kleine naaisels afgerond.

Een nieuw luierzakje en nog een tasje voor m'n meisje, dat vind ze prachtig.

8. Leuk hoor, wel een hoop werk volgens mij niet, alles knippen en naaien.

9. juf85

juf85 Niet meer actief

Ik lees op vlaamse blogs vaak over veritas. Maar ik ken het verder niet. Hobbywinkel of zo?

Leuk dat je wat gewonnen hebt

10. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.167
    8.897
    113
    Volgens mij een stoffenzaak, vergelijkbaar met BBMS en de Stoffenkraam ed?

11. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.167
    8.897
    113
    Al zie ik online ook beenmode en tassen en kleding ed...krijg nu meer een V&D idee? ;)

12. Ik kwam er altijd als ik een dagje in Belgie ging winkelen. Ze hebben in elke winkel een hele hkek met allerlei naaispulletjes. Stofjes ritsen spelden naalden opstrijkapplicaties lint losse patronen en patroonboeken Vanalles dus. Daarnaast verkopen ze accessoires zoals sjaals sokken ed

13. Miron

Miron Fanatiek lid

6 feb 2009
    2.349
    106
    63
    Zo vandaag mijn bestelde stoffen binnen gekregen. Kan dus beginnen met de jassen.

14. moniponi

moniponi Fanatiek lid

21 sep 2012
    3.167
    0
    0
    NULL
    NULL
    Meisje past haar zomerjas nog :) Hij staat zelfs béter, best blij mee.

15. Miron

Miron Fanatiek lid

6 feb 2009
    2.349
    106
    63
    Sophie past de jas van vorig jaar ook nog. Maar ik liet haar zien welke jas ik voor Laura ging maken en toen zei ze maar die wil ik ook :) ach en zo erg vind ik het niet om dan nog een jasje voor haar ook te maken.

16. moniponi

moniponi Fanatiek lid

21 sep 2012
    3.167
    0
    0
    NULL
    NULL
    Is ook zo. Ik had ook alweer een plannetje voor een jasje, maar hij staat gewoon zo leuk nu :D En heb net verschrikkelijke griep gehad dus ben dan allang blij dat ze wat heeft!

17. Miron

Miron Fanatiek lid

6 feb 2009
    2.349
    106
    63
  18. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    welk patroon heb je gebruikt , Miron? Een deel Elodie? Leuk is hij geworden

19. Miron

Miron Fanatiek lid

6 feb 2009
    2.349
    106
    63
    De bovenkant is uit het boek van stof voor durf het zelvers en de rok is volgens deze manier getekend: emma en mona: De rok in zes delen

Ik heb een groot blad genomen en daar het patroon op getekend zo wijd als het kon met 1 bij 1,40 stof

20. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    goed gelukt!

Deel Deze Pagina