De Naaiclub - deel 3

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door nelta, 16 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. juf85

juf85 Niet meer actief

Leuk!

2. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.167
    8.897
    113
    Gelukkig, dat scheelt al iets. Maar hopelijk wel snel meer duidelijkheid mbt de borstvoeding! Zou inderdaad met de arts zelf overleggen. En anders misschien op een andere manier voeden? Ik weet niet hoe oud hij nou precies is? Maar fingerfeeding of cupfeeding anders...al kost dat wel veel meer tijd...

liefzonnetje, ook sterkte! Ik weet hoe zwaar verrot je je kunt voelen door dergelijke dingen... :( Kan ook best een tijd duren voor je goed ingesteld bent op de medicatie, maar hopelijk merk je toch snel al wat verschil. (Ik slik nu sinds een jaar of 6 schildkliermedicatie en het heeft echt lang geduurd voordat het stabiel was... Maar ik merkte altijd wel redelijk snel na een ophoging een beetje verschil.)

Hier vanavond hopelijk weer wat naaien... Heb nog zoveel liggen wat af moet of waar ik aan wil beginnen... En tweede paasdag is er weer stoffenmarkt, daar wil ik eigenlijk ook heen...maar niet als er nog tig onaffe projecten liggen...

3. juf85

juf85 Niet meer actief

grrr je hebt gelijk. Terug van vakantie en de brief gelezen.

24 uur niet voeden
    12 uur niet dichtbij kinderen

ik heb gebeld, en de afstand is 2 meter! Hou koen maar eens zo ver bij mji vandaan. Dus die gaan uit logeren met mn vriend naar schoonouders. Wordt dan een zware nacht met luuk.
    Luuk is nu ook nog eens ziek/koorts. Net nog bij dokter geweest (hij had ook een bultje op neus).
    Nou ja ik ga kolven deze week en veel fles/beker oefenen. Dan h oop ik dat het donderdag en vrijdag goed gaat.

Naaien wil ik ook weer! hoop dat dat gauw weer lukt.

4. Miron

Miron Fanatiek lid

6 feb 2009
    2.349
    106
    63
    Sjee Juf dat is niet fijn met een fles weigeraar veel succes ook voor je man.

ik heb de jas van Sophie ook bijna af. maar vanavond ga ik denk ik niet naaien ben vanmiddag bij de kaakchirurg geweest en heb links de verstandskies links eruit gesneden gekregen en dat ging met veel moeite.

5. juf85

juf85 Niet meer actief

Au! Succes!

6. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Activiteitenbegeleider in de ouderenzorg.
    Bij Utrecht
    Ik breek even in...
    Is het moeilijk om met een naaimachine te werken?
    Ik zou het graag willen kunnen, maar ik heb geen naaimachine en geen idee hoe het moet. (Mijn moeder krijgt haar naaimachine niet eens aan, geloof ik ;) )

7. juf85

juf85 Niet meer actief

het is wel even wennen denk ik als je er nog nooit mee gewerkt hebt.
    Je moet even weten hoe je het draad moet inrijgen en het onderdraad/spoeltje. En hoe je de steken aanpast.

Op internet zijn allemaal tips te vinden hoor.

8. moniponi

moniponi Fanatiek lid

21 sep 2012
    3.167
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb weer een jurk voor mijzelf genaaid: Prinsessenjurk voor mijzelf :D

Wilde m morgen naar het werk aandoen, helemaal zin in, alleen even vergeten dat ik nog geen draadjes heb afgewerkt :):$:(

9. liefzonnetje

liefzonnetje Fanatiek lid

17 aug 2006
    2.074
    0
    0
    Juf... tjee balen zeg? Dat wordt wel echt lastig!! Heb je al een datum?
    Niekekris, tx voor medeleven. Ik voel me ondertussen al herboren!! Lijkt net of ik wakker word na een slaap van 7 jaar. Voel me eindelijk weer zoals voor de zwangerschap van de oudste en hij wordt in mei 7. Heb zowaar puf om na 19.00 uur nog iets te doen. En dan niet te spreken over alle andere kwalen ;) !

Nieuwe handtas is af... nog geen tijd gehad om te bloggen. Gisterenavond afgemaakt. Zo lekker dat je weer heldere avonden hebt om wat te doen.

Moni erg gafe jurk!

10. Miron

Miron Fanatiek lid

6 feb 2009
    2.349
    106
    63
    Wat fijn Liefzonnetje dat je je weer zo goed voelt.

Hier helaas wat minder vrijdag bij de kaakchirurg mijn verstandskies linksonder laten verwijderen en nu een ontsteking erin. Ben gister terug geweest en ze hebben de hechtingen eruit gehaald en ik moet nu zo vaak mogelijk mijn wang masseren zodat alle troep eruit komt. En hoe vaker ik het doe hoe meer ik er tegenop zie. Vrijdag morgen weer terug op controle dan zou het weer ver over moeten zijn.

11. juf85

juf85 Niet meer actief

Oef sterkte miron!

Morgen en vrijdag heb ik de scans, morgenochtend die pil innemen. De mannen gaan uitlogeren (vriend ook)
    Ik hoop dat luuk uit fles of beker wil drinken.

12. liefzonnetje

liefzonnetje Fanatiek lid

17 aug 2006
    2.074
    0
    0
    Juf veel sterkte vandaag en morgen!

Miron.... :( balen zeg en kan me voorstellen dat je er tegenop ziet. Heb je geen antibiotica gekrergen ofzo?

13. cookiediva

cookiediva Actief lid

6 mrt 2009
    309
    1
    16
    Juf en Miron, allebei veel sterkte gewenst!

14. Miron

Miron Fanatiek lid

6 feb 2009
    2.349
    106
    63
    Nee geen antibiotica mee gekregen. De zwelling is nu al een stuk minder maar er blijft een bult zitten waar ook nog een hoop rotzooi uit komt die ik niet weg krijg. Dus ben benieuwd morgenvroeg wat ze zeggen en gaan doen.

Juf veel succes vandaag en morgen

15. juf85

juf85 Niet meer actief

Bedankt! de capsule heb ik al gehad, dus ik straal :)

16. Meiden, ik heb een nieuwtje. Zie banner.

17. juf85

juf85 Niet meer actief

Gefeliciteerd!!!!!

18. Dankjewel juf!

19. Miron

Miron Fanatiek lid

6 feb 2009
    2.349
    106
    63
    Oh wauw Bloempje wat leuk :)

Gefeliciteerd. Dus dat wordt klein spul naaien leuk!

20. besje

besje Actief lid

26 feb 2011
    330
    0
    0
    NULL
    NULL

Deel Deze Pagina