Ik bestel wel eens vaker stofjes in de VS, via etsy. En de verzendkosten + stof is goedkoper dan de designerstof hier te kopen per meter! Maar wel geluk hebben met de douane natuurlijk, als je kosten moet betalen, ben je wel duurder af (maar dat is altijd een beetje spannend niet ?) Ik heb een nieuwe brother 100, bij mij is de zigzagsteek onderaan niet mooi als ik de spanning niet verhoog. Dit is mij ook geleerd bij de lessen vanuit de naaimachinewinkel, vandaar dat ik het zo doe. Maar inderdaad, wellicht is het voor elk merk verschillend!
Oooooo, vanmiddag eindelijk eens tijd gehad om goed met mijn nieuwe machine te spelen. Wat een genot! Ik heb vilte letters opgezet met een festonersteek. Heel mooi resultaat maar wat onwijs handig dat de naald altijd boven eindigd behalve als ik een knopje indruk dan hij onder moet eindigen. Dat was nu wel handig met bochten maken en hoekjes omgaan. Ohhhh. Zo fijn! Met mijn oude machine ging dat ook prima maar moest ik echt uitkienen. Dit is een verademing. Nu al zin om morgen verder te gaan!
@boerderijmama & moniponi, ik bestel ook vaak in amerika. Ik koop nog nauwelijks in nederland omdat het vaak of te duur of niet mn smaak is. Fatquatershop is favoriet maar ook fabricworm heeft mooie stoffen. Heerlijk om ook af en toe een scrappack te bestellen met bijelkaar 2 yard verrassingsstof! En dat gevoel 'wel of niet de schaar er in' is heeeel herkenbaar. Tot op het laatste kleine stukje probeer ik alles te gebruiken
Heb het afgelopen jaar veel kleine stukjes opgemaakt in dit quilt. Een hoop werk, maar ik ben echt super blij met het resultaat. Hoef hem alleen nog maar door te quilten (stikken).
Quilten lijkt me ook nog eens geweldig. Maar hoe begin je.. vandaag stof voor een rokje gekocht en uitgeknipt, maar ik kom niet echt uit het patroon. Eerst maar eens ergens raad vragen. Jammer! Maar goed ik klaag niet, heb geen les gehad alleen alles van mn moeder geleerd en toch al een hoop gemaakt!
Wauw Liene, wat een product zeg! Ik heb absoluut geen ambities in die richting, maar ik vind het wel erg mooi en meestal ook zooo knap gemaakt! Ik heb nog een paar maaksels voor mijzelf geblogd, een shirt, rok en topje: Multivroon: de nieuwe outfit
wow Liene, wat een werk en een prachtig resultaat!! Ik heb het niet zo voor quilts (het is gewoon mijn ding niet), maar deze vind ik PRACHTIG! ik bestel via etsy, zo'n 10m katoen per keer kan in één enveloppe en dan zijn de verzendkosten uitgerekend per meter echt niet veel! heb een hele lading stofjes van de markt in roosendaal meegebracht maandag Soft cactus aan 7euro per meter, ideaal!
Ik dacht dat ik hier wat getypt had.. Nou ja nog een keer dan: Ik ga weg van dit forum. Ik meld mij een dezer dagen af. Je kunt mij blijven volgen via mijn blog Stipjes en datjes of facebook https://www.facebook.com/stipjesendatjes pinterest Stipjes Datjes on Pinterest En ik volg sommigen van jullie ook en dat blijf ik ook doen. Maar ik wil niet teveel dingen online meer hebben (ik heb al mn blog, website, facebook, en nog het dragen en voeden forum). Op dit forum heb ik niet meer veel waar ik mee lees, dus besloten om mij hier af te melden. Het was gezellig hier, bedankt voor alle tips en inspiratie! En een deel van jullie 'zie' ik wel weer op jullie blogs!
Jammer juf! Maar snap dat het op een gegeven moment een beetje veel wordt! Ik ga je Posts missen maar ik hou je blog zeker in de gaten!
Leuk 2jees! Ik ben inmiddels klaar met alle kraamcadeaus en ga ook een nieuw kledingproject starten. Leuk! Hier een boxkleed net af:
Leuk Magnolia! @Juf, wat leuk dat je nog even komt dagzeggen hier. Ik snap je volkomen! Succes met alles en jij ook tot ziens op je blog!