@mamavane ja patronen kan ik ook niet zo goed. Ik doe hem in zwolle en toevallig ook nog hier in de wijk. Vind een jasje wel een goeie, ga ook een zomer jurkje voor mezelf maken en die is best moeilijk zei mijn mams al. Wil juist de moeilijke dingen leren hihi
Ben de laatste tijd niet echt actief geweest met naaien, en door omstandigheden ook niet op zwangerschapspagina, maar ik wilde toch weer ff kijken, en iets actiever worden op dit forum... @ Sab Wat een supergeweldige dingen maak jij zeg! Vooral dat winterjasje met die uil achterop is echt om verliefd op te worden! @ Anica Heel herkenbaar dat je juist die moeilijke dingen wil leren,.. en wie niet waagt die niet wint... Zo heb ik februari dit jaar voor het eerst een (piraten)jas gemaakt voor mijn zoontje... Ik had tot die tijd alleen nog maar slabbertjes en badcape's enz gemaakt, en 1 keer een simpel strokenrokje, maar nog nooit iets moeilijks,... en ik heb hem in 1 keer, en zonder hulp weten te maken! Dus ik zou het idd gewoon proberen! Uitdagingen zijn er om overwonnen te worden toch?
Bestel je daar omdat ze leuke stofjes hebben, of omdat het goedkoper is? Want ik zit nu te kijken, en ik heb al echt geweldige stofjes gezien, maar met de verzendkosten erbij gerekend, ben ik volgens mij toch altijd (aardig wat) duurder uit dan dat ik hier in nl stof koop... (Je hebt dan natuurlijk wel unieke stofjes, maar toch...)
Heb net ook even op etsy.com zitten kijken en wat een leuke mooie stoffen hebben ze daar. Kan me die verslaving helemaal voorstellen! Ben nu bezig met een voetenzak, naar een idee van koeka,voor in de maxicosi van katoen en lekker zachte badstof binnenin. Hij is bijna klaar op de drukkers na maar die hammer ik er morgenvroeg even in.....
Wat een leuk topic om te volgen, ben sinds een tijdje ook begonnen met naaien, wat verslavend zeg! Ik zal ook snel eens komen showen.
Sab, vind je creaties prachtig! Lekker vrolijk!! Volgens mij ben jij een persoon dat altijd overal het positieve van inziet!!! Vind dat je erg mooie dingen maakt!!!
Hallo dames! Ik wil me ook wel graag aanmelden! Ik zit met GROTE regelmaat achter mijn naai, lock en borduurmachines Wil je zien wat ik maak? kijk maar eens op mn hyves griebel-frats.hyves.nl
WAUW ik heb hele mooie craties voorbij zien komen!! Wat mooi!!! En die stofjes op etsy.com zijn inderdaad ERG mooi!! Hoe doen jullie dat met verzendkosten en betaling? Paypal of creditcard ofzo?
het is kyoko van modkid, hele fijne patroontjes heeft modkid! Ik las wat vragen over etsy, ik zoek altijd onder 'supplies' op designer, bijvoorbeeld 'michael miller fabric' en vind ik altijd wel leuke stofjes (zijn allemaal verschillende verkopers/winkeltjes) dus dan klik ik op een leuk stofje en kijk ik gelijk wat die verkoper nog meer verkoopt, zo kun je heerlijk lekker rondneuzen en voor je het weet zit je mandje helemaal volgeladen betalen doe ik met paypal idd. ik bestel nooit meer dan 2-3 yard in 1 bestelling, zo past het door de brievenbus en komt het nooit (mijn iig nog nooit gebeurd) bij de douane terecht. met een pakketje heb je daar wel kans op namelijk. Heb het altijd na ongeveer 1 week in huis. En ik koop daar idd omdat het mooie bijzondere stoffen zijn, niet omdat het goedkoper is Leuk dat meerdere nu etsy hebben ontdekt!
hallo dames ik wilde een beginners naaimachine kopen nu zag ik er een in het foldertje van de marskramer zag er wel oke uit iemand ervaring met deze naaimachine?
is dat een toyota? Ik krijg hier de marskramerfolder niet maar bij de Blokker of de Marskramer staat meestal een toyota in het krantje. Die is prima hoor, heb ik het ook op geleerd