@heart: ik heb laatst precies dezelfde naaimachine gekocht bij de blokker en ik zat, net als jij, ook al te kijken wat ik toch met die rode draad moest doen en hoe ik die eruit kon krijgen Inmiddels is het me helemaal duidelijk haha, ga binnenkort een poging wagen om kussenhoezen te maken. Veel succes met je naaimachine!
Hey, Ik ben nieuw hier en kwam ineens de naaiclub tegen. Leuk! Ik ga elke donderdag naar de 'naaiclub' . Ben nog niet zo lang bezig, maar vind het wel leuk! Heb laatst een jurkje gemaakt uit de knipmode voor mijzelf. Zie foto
heel leuke jurk babymaken! naaipatronen.nl ken ik inderdaad maar zie soms door de bomen het bos niet meer
Wow babymaken! Zeker een leuke jurk! Weet je de naam van het patroon? Ik heb wel wat knipmodes, kijken of ik ergens het patroon in heb staan... Lexie, ook super leuk voor je dochtertje. Volgens mij vindt ze dat zelf ook ;o) Kopen jullie losse patronen op naaipatronen.nl? Ik vind dat namelijk erg duur altijd (doe het alleen als ik echt iets speciaals zoek). Voor het zelfde bedrag koop je een hele knippie of knipmode...
hey zussie, Het komt uit februari 2011 ... Ik vind het ook te duur die losse patronen hoor. Koop gewoon de knip ...
o dan ga ik die knip even opzoeken. ik heb net bij mijn moeder een hele stapel (oud) knips opgehaald, zitten ook nog wel leuke patronen in dus heb er al een paar uitgehaald die ik binnenkort wil maken. waar halen jullie je stof? online of bij een winkel gewoon nog?
ja, staan vaak veel leuke dingen in hoor! Ik haal mijn stof altijd op de lapjesmarkt op zaterdag in Utrecht. Heel veel soorten en niet eens zo duur ... als je goed zoekt
ik heb het patroon gevonden, ik denk dat ik hem binnenkort ook ga maken, heb wel zin in weer een nieuw project voor mezelf voor de verandering weer eens
Ooh die knip heb ik nou net niet! Nouja heb wel genoeg andere patronen voor jurkjes. Ik heb gisteren ontdekt dat ze bij 'de stoffenkraam' best wat leuke jerseystof hebben met stipjes of bloemetjes. Die kon ik steeds moeilijk vinden. Ze hebben 2 winkels bij mij in de regio dus dat moet goed komen! Verder heb ik bedacht dat ik zo'n patchwork sprei-ding ga maken voor over het voeteneind van ons bed (we hopen binnenkort te gaan verhuizen dus de slaapkamer mag anders). Ik wil tzt ook een babydekentje maken zo... Heb een website gevonden met quiltstoffen die ik heel gaaf vind, maar een beetje duur dus denk dat ik op zoek ga naar vergelijkbare stofjes!
ZUssie: Ja. zo'n patchspreiding is ook altijd erg leuk. Wel veel werk volgens mij en ja waarom die stof nu altijd zo duur moet zijn Ik ga vanavond weer naar naailes. Ben bezig met een lang truitje met vlindermouwen, maar denk dat ik vanavond aan een slabbetje ga werken. Die voorbeelden die ik hier voorbij zag komen waren erg leuk! en aangezien we zaterdag op kraambezoek gaan .... Zussie: Succes met stofjes zoeken voor je patchdingen. Maia: Die knoop in dat jurkje is trouwens best lastig!
Hallo dames. Mag ik meekletsen? Ik ben nog een beginner en weet nog lang niet alles. Misschien dat we hier wat van elkaar kunnen leren. Ik heb gisteren geprobeerd een telefoonhoesje te maken maar is niet echt gelukt. Kan nog niet mooi langs de randjes stikken. Oefenen lijkt mij. Wel heb ik een boek besteld met allemaal tips erin. Fijne dag allemaal. Gr Pamela.
Hoe meer zielen.... en misschien blijft het topic dan eens een keertje lopen. De voorgaande topics over het naaien stierven een stille dood, helaas.....