@ Pamela1203: Welkom! Ik kan het ook nog niet zo goed hoor, maar zit op naailes en de juf legt alles heel goed en soms wel 20x uit haha! Heb er niet echt gevoel voor,maar vind het wel leuk. @ Lexie47: haha dan moeten we gewoon hard ons best doen met kletsen en naaien. Ik ben gisteren weer naar naailes (gewoon een clubje in een buurthuis hoor) geweest! Ben bezig met een truitjes met vlindermouwen uit de knip mei 2010. Maar wil de mouwen een andere kleur, dus moet wachten tot ik verder kan. Heb geen andere stof meer die erbij past. Nu bezig met slabbetjes voor een kraambezoek, maar vind dat ook best lastig hoor ... Ga vandaag biasband en vliesofix voor de applicaties ... Waar zijn jullie momenteel mee bezig? De nieuwe knip al gezien? Daar staan echt veel leuke dingen in!
ik vond de nieuwe knip dit keer juist minder leuke dingen hebben. maar heb nog 3 patroontjes die ik wil naaien dus ik kan me wel even bezig houden.
ik dus niet moet alleen even stof kopen want heb niks leuks meer liggen dus op z'n vroegst volgende week weer. wil ook nog even wat leuks voor mijn dochter maken.
ja, dat is ook leuk wat voor je kids naaien .... Misschien kan ik dat ook over een jaartje ofzo ... Ik zie trouwens dat je heeeeele mooie taarten maakt! Knap zeg! Ik ben al blij als een simpele appel of worteltaart gelukt is hihi
Wow nu je het zegt, wat een prachtige taarten! Mijn schoonzusje maakt ze ook leuk, maar die kan hier nog niet aan tippen hoor!
haha dank jullie. ja dat is ook een hobby van me. maarr nu ik sinds kort weer een naaimachine heb kan ik dit weer oppakken.. naaien voor m'n dochtertje is zo leuk juist hihi
Hallo allemaal, Mag ik me ook nog bij deze club aansluiten? Ik ben net weer begonnen met zelf kleding maken (onder begeleiding van mijn moeder) en met een groot lappendeken om op koude avonden lekker onder te kruipen op de bank. Ik heb al mooie dingen voorbij zien komen! Groetjes Marije
Hoi, Ik wil me hier ook graag aanmelden. Ik ben een paar maanden geleden begonnen met naailes. Heb tot nu toe een jurkje voor mijn dochter, een mooie deken en een rokje voor mezelf gemaakt. Ik haal patronen uit de knippie of de burda. Ik kan ze op naailes inzien. En zelf ben ik nu ook begonnen met het kopen van Knippies. Altijd handig voor als ik zelf een keertje iets wil gaan maken. Ik ben nu bezig met het maken van een klein (hand)tasje voor mijn dochter van 17 maanden. Zij vindt het helemaal leuk om rond te lopen met een tasje op haar schouder en stopt steeds vanalles in het tasje en haalt het er weer uit. De meeste tassen die ik tegenkom hebben echter knopen of gelijmde sluitingen/magneten en zijn pas vanaf 3 jaar geschikt. Daarom wilde ik zelf iets leuks gaan maken. Als hij klaar is zet ik een foto in dit topic. groetjes van Hamtaro
Hallo, vanmorgen voor het eerst volgens een patroon gewerkt. Nou patroon eigenlijk niet. Volgens de beschrijving van Mme Zsaza. Is niet perfect en heb ook een fout gemaakt maar voor een eerste keer niet slecht denk ik. Ik heb geen band in huis om er langs te maken maar voor een proef exemplaar hoeft dit natuurlijk ook niet. Gr Pamela.
ziet er erg goed uit. Daar heb ik echt mijn naaijuffie voor nodig hoor haha! Wat afbeeldingen van gemaakte dingen:
Leuke dingen zeg! Babymaken, zag ik nou dat je waarschijnlijk zwanger bent ergens in een ander topic? Kennen jullie de boekjes voor de luie naaister? Ook heel leuk voor beginners! Ik heb de varianten rokjes, jurkjes en baby's. Staan eenvoudige dingen in om te maken, waar je zelf heel gemakkelijk een patroon voor kunt tekenen. Moet je maar eens zoeken op bol.com
Ik heb mijn eerste kussenhoes gemaakt! Voor een allereerste keer, vind ik het best goed gelukt. Bij de volgende een paar kleine aanpassingen zodat het nog mooier wordt! Heb op de markt nog een mooi stofje gekocht en ga vanavond bij de Ikea even op zoek naar een paar leuke stoffen! Ik wil nog een paar kussenhoezen maken (kan ik mooi afwisselen) en een speldenkussen maken. Hier de 1e kussenhoes: