Zelfde naam voor zoon als kennis .......

Discussion in 'Babynamen' started by WmvSS, Nov 20, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. WmvSS

WmvSS Fanatiek lid

Apr 13, 2012
    1,160
    0
    0
    Den Haag
    Meiden wat zouden jullie doen?

Ik klets ook op een ander forum, daar is nog iemand zwanger en maar een week (geloof ik) minder ver dan ik. Ik weet dat ze ook in den haag woont maar heb haar verder nooit ontmoet.

Zij heeft mij een week of 3 geleden de naam verteld die hun hebben bedacht voor de zoon waar ze nu van in verwachting is. De naam heeft bij mij wel eens op mn lijstje gestaan maar die heb ik eigenlijk zelf destijds weer geschrapt.

Nu zaten mijn vriend en ik een week later een programma te kijken en iemand had die naam en sindsdien wil mijn vriend onze zoon zo noemen. Hetzelfde als die vrouw van dat andere forum dus. Zelf vind ik de naam ook erg leuk, maar is het niet lullig als ik "haar" naam een soort van pik??

Ik wou dat ze de naam nooit aanme verteld had .......

2. MLkids

MLkids Niet meer actief

BEN JIJ GEK!!!

Gewoon de naam gebruiken die je wilt!

3. cooksie

cooksie Bekend lid

Aug 24, 2012
    516
    0
    0
    midden van NL
    Vanuit je verhaal lees ik dat je de mensen die die naam gaan kiezen niet persoonlijk kent, dan zou ik gewoon voor de naam gaan.

Iedereen hoort wel een keer ergens "hun" naam eerder ergens bij iemand anders. Dus ik zou me er niet zo druk om maken!

4. WmvSS

WmvSS Fanatiek lid

Apr 13, 2012
    1,160
    0
    0
    Den Haag
    Nee nog nooit ontmoet of uberhaupt een foto gezien.......

5. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

Apr 13, 2008
    23,139
    8,870
    113
    Er zal vast nog wel een kind in Den Haag zo (gaan) heten...

6. Juul75

Juul75 VIP lid

Apr 8, 2010
    12,091
    7,843
    113
    Dan gewoon de naam kiezen die je zelf mooi vindt! Als het nu je beste vriendin was, of familie of zo. Maar in dit geval, gewoon lekker doen.

7. Bougainville

Bougainville Niet meer actief

Doen natuurlijk!!

8. MamaenMini

MamaenMini Fanatiek lid

Dec 6, 2011
    2,649
    76
    48
    Female
    Utrecht
    Gewoon doen en als je je heel lullig of bezwaard voelt kan je altijd doen alsof je zoon anders heet

9. Luja

Luja Niet meer actief

Tuurlijk gewoon doen!! Je kent diegene niet persoonlijk!
    Dat is gewoon het risico als je de naam van je kindje op een forum zet, mensen kunnen hem ook voor hun baby gaan gebruiken.
    Als ze dat beslist niet had gewild had ze die naam er niet op moeten zetten. Ik lees hier ook actief in het namen/geboorte topic mee, en mede met die namen hebben wij al een mooi lijstje samengesteld;)

10. snoezelke

snoezelke Fanatiek lid

Nov 1, 2012
    1,214
    0
    0
    kinderverzorgster van opleiding
    België
    Ik zou die naam gewoon kiezen!

11. mamaSylvia1975

mamaSylvia1975 Fanatiek lid

Apr 25, 2012
    1,106
    0
    0
    huismama
    ergens in overijssel
    Ik zou ook echt voor die naam gaan!
    Wij hebben vrienden en die hebben hun zoontje genoemd wat wij nu ook eigenlijk wilden........ nu hebben wij dus echt een andere naam gevonden, maar we balen wel.
    Vind het in de vriendengroep of fam. toch wel een ander verhaal, maar jij kent die mensen niet persoonlijk!

12. WmvSS

WmvSS Fanatiek lid

Apr 13, 2012
    1,160
    0
    0
    Den Haag
    Oke we gaan er dus gewoon voor :)

Maar zal ik het haar wel van re voren laten weten in een priveberichtje of niet?

13. Omelet

Omelet VIP lid

Nov 14, 2008
    14,874
    2
    0
    Je noemt je kindje gewoon anders online ;) Mijne heet hier op het forum "Druif", dat is ook echt niet zijn echte naam ;)

14. Koon

Koon Niet meer actief

Een van de meiden van mijn zwangerschapscursus beviel 2 maanden eerder en het kindje heeft dezelfde naam.
    Geen haar op ons hoofd die er aan dacht om een andere naam te bedenken.

15. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Ik zou gewoon voor die naam gaan! :D

16. nojumidy

nojumidy Fanatiek lid

Feb 8, 2011
    1,330
    0
    36
    Female
    Jabeek
    Tuurlijk gewoon doen als het nou echt een vriendin van je iets die je dagelijks ziet is het wat anders

Share This Page