Bedankt voor al jullie reacties. Fijn om te lezen dat jullie het allemaal met elkaar eens zijn. Dat maakt het een stuk makkelijker. Wij gaan nog even met elkaar in overleg maar aangezien jullie allemaal de mening van mijn man delen denk ik dat ik wel weet wat daar uit gaat komen. Bedankt!
Hoe durft ze 😜 Nee maar ik zou met deze termijn echt niet gaan switchen. Laat ze dan maar lekker lullen, dat waait wel over. Jullie hadden deze naam ook en mogen hem net zo goed geven.
Daar moet je zeker niet over in zitten! Vooral niet als jullie dat gevoel beide al sterk hadden en de naam al lange tijd voor het kindje gebruikten. Het is een collega... er komt een dag dat jij of zij besluit dat je ergens anders wilt werken. Voor het zelfde gebeurt dat straks tijdens jouw verlof... zit je dan, met je zoon die je vanwege haar zoon een andere naam hebt gegeven. Niet over in zitten dus! Ben nu wel benieuwd naar de naam
meerdere kindjes van collega's heten t zelfde. Ik vind t dus echt niet zo raar hoor. Toevallig waren er al 2 kindjes met de naam Stijn en afgelopen november weer een collega bevallen die haar zoontje ook Stijn heeft genoemd. Niemand heeft er iets van gezegd en betreffende collega's vonden t zelfs leuk. En zo niet...jammer dan... Niet zo wakker van liggen!!! Kan me jouw gedachtegang wel voorstellen hoor, maar gewoon doen......
Zou de naam gewoon gebruiken 😉 Als het nou in de familie was zou het misschien anders zijn, maar collega's kunnen ook veranderen, en jullie zijn allebei verliefd op deze naam, zonde zijn om achteraf te denken had ik maar.. Succes met jullie keuze
Het is een collega... dikke kans dat je die over een paar jaar niet meer treft. Het was december, dikke kans dat als je in een groter bedrijf werkt de collegas heel hard moeten nadenken over hoe dat lind van die ander ook alweer heette. Je kunt tegen mensen die het vragen uitleggen dat jullie je kind al sinds het begin zo noemen. het is misschien niet ideaal maar ik zou er niet van wakkerliggen.
Ik zou het ook gewoon doen hoor, al snap ik je gevoel goed! Is het een bijzondere naam, of één die je vaak tegenkomt?!
Het is een naam die je op dit moment nauwelijks tegenkomt. Staat niet eens in de top 100 van populaire jongensnamen. En welke naam het is houd ik nog even lekker geheim . Nog twee weekjes en dan horen jullie welke naam het is.
Het is maar een collega! jij of je collega wisselt van baan en weg is de naam. No way dat ik een andere naam ging zoeken maar snap dat het vervelend is.
Dikke proficiat!!! Heel leuke naam! Ben nu natuurlijk wel benieuwd wat de reactie van die collega was??? Persoonlijk zou ik er ook geen rekening mee gehouden hebben. Het is maar een collega... Moest ik een kindje hebben en een collega heeft dezelfde naam, dan zou ik me zelfs nog vereerd voelen ... moet zijn dat het toch wel heel mooi is he