Hallo allemaal, Voor een jongen zijn we er al een poosje uit, voor een meisje bleek het een stuk moeilijker! We moeten wel een beetje opschieten, want ik ben 36 weken zwanger! We hebben nu 2 namen waar we nog uit moeten kiezen: Manou Jasmijn Beide namen vinden we erg leuk, maar we twijfelen omdat Jasmijn vrij populair is en we dat eigenlijk niet wilden. Maar Manou is juist onbekend, en moeilijk in te schatten of mensen dat leuk vinden. Ben héél benieuwd naar jullie meningen!
Jasmijn. De naam Manou komt als jongensnaam voor in het boek, echt mannen eten geen kaas. Ik hou zelf niet van die associatie.
Dat Manou ook een jongensnaam is is nieuw voor mij. Ik had de naam sowieso nog nooit gehoord, dus ik denk niet dat deze naam erg bekend is als een jongensnaam, zoals Robin, Anne, René, enz.
Ik vind Manou ook een jongensnaam. Denk inderdaad ook meteen aan het boek 'Echte mannen eten geen kaas'. Ik zou dus voor Jasmijn gaan.
Beide namen zijn leuk. Ik zou gewoon doen wat jullie zelf het mooiste vinden. Lekker boeiend wat anderen vinden. Het is toch jullie kind?