Wat vinden jullie van de meisjesnaam June? En vooral wanneer zij niet in Juni geboren wordt? Kan het in combinatie met de naam Levi? Ik twijfel nogal, maar vind het zo'n leuke naam. Zat eerst nog te denken om er dan Juune van te maken, maar vind dat toch niet zo mooi staan... En een ander hier op het forum heeft de naam Junalee, ik vind het heel leuk maar mijn vriend vind lee te chinees achtig?
June als Ju-ne, of echt Juun zeg maar? Ju-ne vind ik zelf erg leuk. Toevallig hoorde ik vanmiddag dat een meisje de naam Juna had gekregen, vind ik ook erg leuk. Vind het in combi met Levi ook erg leuk!
Ik vind June ook wel een leuke naam,Juna vind ik nog net iets mooier en vind het beide leuk bij Levi staan
Thx voor de reacties, je spreekt het dan uit als djuun. We twijfelen ook nog met de naam Roos, maar ik vind June denk ik leuker in combi met Levi. (We hebben trouwens nog geen zoontje hoor maar wil alvast een naam voor de toekomst dus het wordt binnenkort of levi of june). Vinden jullie het trouwens niet gek als June niet in juni wordt geboren???
Ik vind dat eigenlijk niet zo raar. Zijn ook meisjes die Lent(h)e heten en niet in de lente geboren zijn, denk ik dan
Ik vind het vaak juist een beetje te als kinderen dan ook in juni geboren zijn. (Of in het geval van Lent(h)e ook in de lente...was voor mij in ieder geval één reden om onze dochter niet zo te noemen.)
Ik vind het alleen leuk als je het uitspreekt als 'Juune' en niet als 'Djoen'/Djuun' Hij stond op ons lijstje bij onze eerste maar het is Lune geworden.
T eerste wat ik dacht was, hoe speek je 't uit ... Juu-ne, Joe-ne of Djuun .... Ik vind Juu-ne leuker .. Of Juu-na ..