hoi meiden mag ik jullie nog 1x iets vragen!! we krijgen er een kereltje bij en nu zijn we al vanaf het begin dat we het weten niet over de naam eens!! moeilijk moeilijk moeilijk allemaal!! een weekje geleden heb ik nog een poll aan jullie voorgelgd met 4 overgebleven namen... nou die zijn allemaal van de baan!! we liepen vanmorgen door de stad en hoorde een moeder tegen zijn zoontje SIEM zeggen!! wij keken elkaar aan...en hadden echt zoiets van SIEM dat wordt hem... heb de hele tijd met een big smile door de stad gelopen, en er viel echt een "last" van onze schouder!! maar..... helaas komt er een maar! onze dochter van bijna 3 heet Jill... vinden jullie Jill bij Siem passen???? dat is nog mijn enigste twijfel!! het is misschien niet een voor de hand liggende combi maar kan het wel....? hopelijk positieve reacties, want ben zooooo blij met de naam!! alvast bedankt!!
Alhoewel Jill een engelse naam is en Siem niet vind ik het prima samen gaan. Maar eigenlijk is dat toch helemaal niet belangrijk? Als Siem voor jullie DE naam is, gewoon doen! Ik ken een gezin met 3 kinderen, de meiden heten Julliette en Bernadette en de zoon Justin. En mijn nichtje heeft 2 kinderen: Calvin en Josephine. Ik vind die namen ook heel anders en "niet bij elkaar passen", maar wat maakt t uit. Die kinderen heten gewoon zo en of het bij elkaar past of niet is toch eigenlijk helemaal niet interessant?
Eerlijk? Nee, ik vind het niet bij elkaar passen. Siem vind ik nogal boers overkomen naast vlotte/moderne Jill... Maar als het voor jullie de naam is en jullie de combi Jill & Siem leuk vinden, gewoon doen, want jullie beslissen! P.S. Is Simon geen optie?
Ik vind het ook niet zo bij elkaar passen. Jill spreek je neem ik aan uit als 'Djill'? Is een engelse naam toch? Siem vind ik juist erg hollands/fries. Hele leuke naam overigens! Maar ach, who cares? Als je kids eenmaal zo heten ben je er binnen een week aan gewend en de buitenwereld ook Dus gewoon doen!
Ik vind Siem erg leuk, hij stond ook bij ons heel lang op 1 . Je hebt dan een engelse naam en een oerhollandse, dat kan natuurlijk best. Alleen tja... als ik heel eerlijk ben vind ik het mooier om het dan ook in die lijn te houden zeg maar. Maar dat ben ik Maar dit is de naam voor jullie, eigenlijk ook weer zonde om hem dan te laten varen... maar ik snap je twijfel.
ik vind het een hele leuke combi. wij zouden zelf niet kijken naar of het bij elkaar past. je kindjes zijn 2 eigen persoontjes, maakt toch niet uit dat de namen niet in 1 lijn lopen.
Meid het is al zo moeilijk! Als jullie allebie tegelijk dachten dat dit de naam is, dan zou ik zeggen: Niks meer aan doen Houden zo dus!
Ik vind het niet echt heel mooi samen vind bij Jill een naam die iets engelsachtig klinkt ook mooier. Maar ik vind Siem wel een leuke naam. Als jullie het leuk vinden gewoon doen. Ik vind bij Jill Kay leuk.
superleuk meteen toen ik het las dacht ik wat een leuke combi ik ken twee keer twee kindjes met de namen Jill en Sem ook deze combi vind ik altijd erg leuk Jill en Siem vind ik prima bij elkaar passen ik zou zeggen ga ervoor meid
Je kunt het ook zo bekijken... Het zijn echt 2 heel verschillende kindjes, en dus maken die namen niet uit Ik vind ze trouwens wel leuk bij elkaar hoor
allemaal zoooo bedankt voor jullie reacties!! ben echt nog steeds zo blij als vanmiddag met DE naam!! we praten er hier al heel de dag over!! door jullie reacties is mijn twijfel helemaal weg! ben het eens met de dames die het geen leuke combi vinden!! want in het begin ga je de twee namen toch bij elkaar hardop zeggen! en ook ik vind het niet een voor de hand liggende combi en snap goed dat mensen hem daardoor niet kiezen!! maar.. de naam vinden we hier zo leuk dat je al snel het positieve erin ziet!! en dan ben ik het natuurlijk eens met de dames die het wel leuk vinden haha!! maar ook hoe meer ik het vandaag gezegd heb JILL en SIEM hoe leuker ik het vind!! en nu zo aan het einde van de dag vind ik het zelfs wel een leuke combi!! nogmaala allemaal bedankt voor jullie reactie!!
Ik zou in principe een zelfde soort naam zoeken, maar als een andere naam De Naam is, dan zou ik toch echt daarvoor gaan, dan worden de namen vanzelf wel passend. Als jullie Siem echt geweldig vinden, dan zou ik er dus gewoon voor gaan!
ik vind het niet lelijk samen hoor... en kom op, over een paar jaar is "jill en siem" voor jullie zo normaal geworden dat je daar niet aan denkt. Ik zou het daar echt niet op laten afketsen.