Een vraagje. Mijn nichtje heet Lune. Wij vinden de meisjesnaam Linne heel erg leuk, eigenlijk niks leukers. Maar.. lijkt dit teveel op Lune? Wat vinden jullie. Mijn vriend vind van niet en ik twijfel. Maar dit is de naam die we echt het allerleukst vinden.
Voor nichtjes kan het prima. Ik ken twee neefjes: Thijs en Gijs. Niemand wordt raar aangekeken hoor. Als broers of zussen zou het een ander verhaal zijn.
Ik zou het niet doen als het een kind van je broer of zus is, vind het wel teveel op elkaar lijken. Maar ja als het voor jullie DE naam is lekker doen. Da's zo persoonlijk. En als ie ze niet vaak ziet zou ik het in jouw geval wel doen. Maar bij geregeld of veel contact zou ik er niet voor kiezen.
Ik vind het prima kunnen. Maar als je twijfelt omdat het contact heel close is zou ik gewoon je broer of zus waar je nichtje van is in vertrouwen nemen. Dat is ook wel een speciaal zus/broer of zus/zus moment omdat het er samen over te hebben terwijl verder niemand buiten jou en je partner het weten.
Ik vind t echt heel erg op elkaar lijken. Als t kindje van je broer of zus is zou ik het niet doen of overleggen. Linn lijkt er al minder op
Ja, het lijkt erg op elkaar. Maar is dat storend? Ik vind van niet. Bij zusjes zou het een ander verhaal zijn.