Ik dacht eerst een naam te hebben maar mijn partner vond hem te 'frans'. Onze zoon heet Q.uinten. Nu willen we onze dochter Emily noemen. Ikzelf heb overigens ook een engelse naam. En mijn moeder heet Elly en ik vond het wel wat hebben dat dat ook wel weer overeenkomsten heeft. Onze kinderen zijn halfbloedjes. 50% Nederlands en 50% Hind/Surinaams. We zijn wel zo goed als zeker van de naam maar ben wel benieuwd naar jullie meningen over de 2 namen samen
ik vind de combinatie wel erg leuk , zou het vreemder vinden als jullie meisje dan een puur hollandse naam zou hebben ipv Emily
Ik vind de combinatie niet zo belangrijk. Als ik ooit een dochter mag krijgen gaat de naam ook absoluut niet passen bij de naam die mijn zoon nu gaat krijgen. Maar hoe erg is dat nu? Ik vind Emily een prachtige naam! Hier stond hij op 2 voor een meisje en zou uiteindelijk de tweede naam gaan worden. Dus ik zeg: gewoon doen
Leuk! Ik vind de combinatie prima en de naam Emily heel mooi. De naam Emily ben ik ook gewend bij een meisje dat half Surinaams is, dus ik vind de naam goed passen bij een halfbloedje
Wel een leuke naam maar ik vind het voor een halfbloedje dan weer niet zo passen. Lily of Ivy vind ik leuk
Met een Y gespeld toch helemaal niet Frans? Juist Engels. Vind het mooie naam, ook met de naam van je zoon.
Nee, we hadden eerst een andere naam die mijn partner te frans vond. Vandaar dat we nu op Emily zitten
Toevallig! Ben zo benieuwd hoe ze er straks uit gaat zien. Ons zoontje is getint met steil donkerbruin haar en superdonkere ogen. Maar niet echt een Hindoestaans uiterlijk verder. Ik ben zelf d.blond met blauwgrijze ogen dus er kan echt vanalles uit komen!