wij dachten vandaag al eens na over een toekomstige peetoom /tante maar nu is het zo dat we waarschijnlijk voor een meisjes naam gaan met de voorletter C de eventuele peettante haar voornaam begint met een c en doopnaam met de r de andere peettante/oom begint de doopnaam met de a dan zouden de voorletters zijn C.A.R voor een meisje. voor een jongensnaam waarschijnlijk voorletter K dan zouden de voorlettres zijn voor een jongetje K.A.R is dit niet vreemd zouden jullie dit doen
Opzich vind ik hem nog niet zo erg, maar zou t niet snel doen. Kun je het niet andersom doen?? C.r.a en k.r.a.??
Ik zou dan ook gewoon C.R.A er van maken. Al is het natuurlijk geen gek woord. Voor een jongen vind ik dat juist wel grappig.
Is niet raar vind ik,...onze dochter heeft D.V.D. heb hebben we ook nog wel over getwijfeld,.. maar als je die naam echt mooi vind gewoon doen!
Ik vind het prima kunnen hoor.. Onze zoon heet als je er op die manier naar kijkt M.E.P. L.A.F of K.*.T. of iets dergelijks zou ik later.. maar iets als KAR is op een bepaalde manier ook wel weer stoer
Ik zou voor C.R.A. en K.R.A. gaan. Als je er een woord van kan maken, vind ik dat persoonlijk niet zo leuk.