hoi meiden, Wij zijn weer zwanger!!! Nu weten we voor een meisje wel een leuke naam en zelfs wel meer maar die jongens namen ik vind het zo moeilijk. We houden van korte niet te moeilijke namen. Hebben jullie ideeen?? Misschien vinden we zo wel de naam. Gelukkig hebben we nog effe om er over na te denken haha
thanks voor het meedenken.En voor je felicitatie. Max vinden we niet zo leuk. Mees ook niet echt haha
uuuuhhhh wie zegt dat ze een jongen krijgt hahahaha valt wel op alleen maar sem en .... jongens namen hahahha sem en daantje (meisje) sem en zoe (dubbele punt op de E , krijg t niet voor elkaar )
haha happymamma ik vroeg ook naar jongens namen want meisjes namen weten we al wel en paar maar vind het voor een jongen zo moeilijk
Sem & Milan Sem & Daan Sem & levi Dat vind ik erg leuk wij hebben ook de naam Sem in gedachten mochten we straks een jongentje krijgen
Sem en Roef Sem en Skye Sem en Boaz Sem en Sil Sem en Tal Sem en Dez Sem en Levi Sem en Rune Sem en Roar (Roor) Sem en Kess Sem en Raf Sem en Kobe Sem en Otis Sem en Cal Sem en Imre Wie weet staat er hier iets tussen?
Joost Twan Kjeld Pim Sjoerd Bram Yves Ivo Tijn Naud Brent Brynn (rijmt met Linn) Gwen Kate Fleur Fauve Joy/Joyce Kim Liz Maud Quinne Tess Wynne