De namen voor een jongen zijn we helemaal uit. Voor een meisje hebben we wel een roepnaam/eerste naam maar de tweede naam wil maar niet lukken! Dat moet een vernoeming worden naar Jannie, maar vind dat zooo lelijk! En ik krijg er zelf geen leuke naam van verzonnen die goed past bij de eerste naam. Dus mijn vraag: welke namen kunnen jullie maken van Jannie, evt icm Neeltje? Misschien dat jullie DE naam er van kunnen maken? kleine toevoeging: geen engelse naam
Misschien wat husselen met de letters? Jane (ja van Jannie en ne van neeltje..Kan je Nederlands uitspreken) Niene (nie van Jannie en ne van neeltje) Anne (an van Jannie en ne van neeltje) Anine Janel En zo kan je uiteraard nog wel wat door husselen..
Jente Jenthe Jolijn Joline Jolien Joanne volgens mij hebben deze namen dezelfde betekenis als Jannie Corien Corinda Corine volgens mij hebben deze dezelfde betekenis als neeltje hoop dat hier iets tussen zit, kijk nog wel even de betekenis na als je er 1 kiest Succes!
Inmiddels 37 weken en we weten het nog steeds niet Alles wat ik zeg word afgekeurd en zelf komt hij niet met suggesties
Anna Janelle Jamila Jenny Jenni Jenna Wil je mij misschien de eerste naam pb-en en vertellen van wat voor soort namen je houdt, dan kan ik wat gerichter nadenken. Je mag het ook hier schrijven maar weet niet of je dat wil delen.