Bedankt voor de feedback. 50/50 ongeveer Ineens begin ik te twijfelen... Lizz is mooie naam maar vriendin haar kind heet zo. Onze dochter ook 3 letters en ook stoer en vandaar liv. 2 dezelfde letters komen er in voor. Bij haar ging ik ook twijfelen op t einde. T werd ivy of nova... Bij eerste keuze gebleven gelukkig. Nu dus liv of mila. Keuzes keuzes.... zijn we eindelijk met 28 weken uit de jongens naam. Beginnen mijn hormonen weer over de meisjes naam
Jeetje hummeltje.... Knap dat je reageert op dit soort posts, terwijl ik je onderschrift lees... Knuffel
Wat moeilijk! ik vind het allebei leuke namen. Maar een combinatie is geen optie? Ik moet wel zeggen dat ik Mila de laatste maanden erg veel hoor, super populair!
Liv, fijne krachtige naam en super leuk bij de naam van haar zus! Ik vind Mila persoonlijk wat lomp/honds klinken..
Begrijp ik goed dat je dus al een dochter hebt die Ivy heet? Want dan zeker weten Liv! Heeft sowieso mijn voorkeur maar in combinatie met helemaal. Vroeg me ook af of je Mila op zn NL of Engels wilt uitspreken want in combinatie met Ivy zou ik het snel op zn Engels uitspreken.
Bedankt hoor. Wat leuk al die reacties. Namen zijn zo persoonlijk hé. Ik begrijp het hoor als je zegt dat je ze ze beiden verschikkelijk vindt, dit heb ik met Hollandse namen of 'kakkineuze' maar ieder zijn smaak idd. Wij gingen bij dochter kiezen voor ivy of nova. Stoer of lief. Voor stoer gekozen. Nu dus liv of mila. Stoer of lief. Manlief zegt ook laten we liv houden. Allebei 3 letters, stoer en zelfde soort. Was het nova geworden stond mila er nu goed bij... Ik houd deze gewoon in mijn achterhoofd maar blijven voorlopig bij liv. liva vinden wij niets. Dan wordt he t niet de i-klank maar die ie-klank en vinden wij het op LIEF gaan lijken...