Hoi allemaal, Wij hebben inmiddels al een naam vast staan voor onze baby: Nick Nu lezen we op sommige fora dat sommige mensen Nick een tokkie naam vinden? Bij tokkie namen denk ik eerder aan Jaylano oid We zijn niet van plan de naam te wijzigen maar vroeg mij af wat voor associaties jullie bij Nick hebben?
Echt tokkie vind ik hem niet, maar ook niet echt een hele nette naam, beetje ertussenin. Valt voor mij onder wat velen 'stoere namen' vinden, en dat is weliswaar niet mijn persoonlijke smaak, maar vind ik ook niet per definitie tokkie. Tokkie vind ik namen die meteen een achterstand meegeven, en dat vind ik bij Nick zeker niet het geval. Kan prima, vind hem een stuk leuker dan sommige andere namen in deze categorie.
Ik begrijp echt niet wat er tokkie of niet netjes aan de naam nick is. Het is een prima naam. Niet mijn smaak en mijn associatie is inderdaad een beetje jaren 90 a la Karin, laura, Martijn. Namen die bij mij in de klas veel voorkwamen. Maar niets mis mee hoor.
De naam Nick tokkie? Dan heb ik vast een heel andere definitie van het begrip "tokkie"... Ik vind het een mooie, stoere naam!!
Ik vind het heel erg tokkie sorry. Indd in het straatje van de Samantha en Mikel hoek. Maar vind tegelijk ook wel dat iedereen recht heeft om een naam te kiezen die hij/zij mooi vind.
Tokkie of niet. Het rijmt. Zie zijn vrienden al laten roepen hé nick dikke p.. etc. Hihihi Ik zou dan eerder voor Nicolai gaan. En zelf afkort met Nic(k) dan kan hij later zelf kiezen.
Kan iemand mij uitleggen wat er tokkie aan de naam Nick is? Want ik begrijp daar dus echt helemaal niks van..
Helemaal niks tokkie aan!! Een hele leuke, stoere jongensnaam. Niks van aantrekken hoor!! Het is een super leuke naam, en als het jullie naam is dan moet je er gewoon voor gaan. Weetje.. je doet het toch nooit voor iedereen goed. Elke naam valt wel wat van te zeggen.. te tuttig, te kinderlijk, te tokkie, te lang, te blablabla