Ehm.. Annemijn Anna sophie Mark jan Pieter bas Cathelijne Olivia Pieter paul Nina sophie Anna celine Catharina Victoria Olivier En zo kan ik nog wel even doorgaan. Ik ben gek op kaknamen!
de ultieme kaknaam is voor mij een samengestelde naam, bestaande uit 2 oerdegelijke nederlandse namen. Zoiets als Anne-Sophie ofzo.
Deze staat bij mij ook bovenaan. En de namen van Koningshuis die 'burgers' aan hun kinderen geven. En dan heb ik het niet over een Willem, maar meer in de trant van Christina, Amalia enz.
Sebastiaan, Roderick, Frederick, Hendrik Claire, Elisabeth, Lidewij, Pieternel, Sophia, als ik nog wat langer zou nadenken kom ik vast tot nog wel meer namen. Ik heb nu even niet zoveel inspiratie.
anne-fleur. en ik kende iemand die heette jan-mijnhard. dacht eerst dat iedereen hem met zijn achternaam erbij aansprak.
Ik denk dan aan namen als (sorry) Pepijn Lodewijk Lennarth Fleur (tje) Antoinette Hernriette Zitten overigens wel MOOOOIE! namen tussen maar vind ze wel kak en soms vind ik kak leuk!