Mira & Ediz krijgen een BROERTJE D) en we zijn nu dus aan het rond surfen en zoeken naar jongensnamen die bij grote zus en broer passen! We zijn al zo goed als uit over de eerste naam, maar over de tweede naam twijfelen we nog heel erg. Hebben jullie suggesties? Misschien zitten er wel namen tussen waarvan wij denken: Ja leuk! De voorwaarden zijn dat het een korte naam is (maximaal 4 letters), een Internationale naam vinden wij ook erg belangrijk (dus geen standaard Hollandse maar ook geen standaard Buitelandse/Turkse namen) en het moet uiteraard passen bij de namen van Mira en Ediz. Denken jullie met ons mee? De volledige namen van de kids staan in mijn handtekening
Hoi hoi wat leuk nog een jongentje! Wij krijgen nu een meisje Heeft de eerste naam een Z erin? Zo niet dan vind ik de volgende naam leuk: Boaz verder: Eli Sep Axel Nill Jair Succes met de zoektocht
Boaz is altijd favoriet gebleven bij zowel mijn man als bij mij, het probleem is alleen dat het qua uitspraak geen leuke betekenis heeft in het Turks, het betekend dan letterlijk 'keel' dus helaas hebben we die naam moeten afstrepen bij Ediz. In de eerste naam zit geen Z, dus ik zou het inderdaad wel leuk vinden als de tweede naam een Z heeft, maar hoeft niet persé Gefeliciteerd! Nu een meisje, wat leuk! 😍 Bedankt voor het helpen, leuk! Ga alles met mn man samen doorkijken.
Aziz Chazz Daz Fayiz Fitz Kenz Lenz Oz Renz Riaz Zac Zafir Zane Zeb Zeke Zen Zeno Zeph Zino Ziya Zyan
Zeki intelligent Ayaz de kou van de nacht en de lucht Azim een vastberaden persoon Enis vriend kameraad misschien kan Eniz ook Feza Izzet waardevol, zijn wel 5 letters Kaya Nabi hoog, berichtgever Olay Ozan dichter Riza Safa rein Safi puur Sefa plezier Seza Hoop dat je hier wat aan hebt al zijn het wel turkse namen al klinken de meeste niet bekend zou de betekenis nog wel even nalezen als er iets tussen zit. Niet bij alles stond er een betekenis. Succes!
Ezra (Esra) is een meisjesnaam in het Turks, dus dat zou ook niet kunnen. Super dat jullie zo meedenken!
Oja duhhh whaha! M'n vriend vindt Nuri ook ouderwets. Ik vind hem echt super mooi. Mochten wij ooit een jongen krijgen, zou ik denk ik niet verder komen dan die 2 namen (gezien het Arabisch moet zijn haha)