Wat vinden jullie van deze naam ? Ise ? ik ben er wel dol op maar vriendlief nog niet echt hij vind de klank te hard en onvriendelijk klinken .
't is niet mijn smaak, ik vind hem wat lijzig klinken...maar ook wel lievig, juist niet hard... (Maar ik spreek hem wel uit met lange klanken, dus meer 'iiiezzzzze', zeg maar...)
Ik vind het een supernaam! Een vriendin van een vriendin van mij heeft ook een dochtertje dat Ise heet!!! Mijn zus heeft een meisje dat Lize heet, dus ik ken de klank! Prachtig!
Ik vind het ook leuk en spreek het uit als iezze en dan s het niet hard vind ik. Ik vind het trouwens met een z ook leuk.
Mooie naam en inderdaad ik vind hem ook niet hard. Heel zacht. Ik vind een A wel mooier op het einde Isa. Maar wellicht wil je dat niet omdat je deze naam te veel hoort.
Ik vind het een prachtige naam. De 's' is misschien wat hard, maar in zijn geheel vind ik het eerder een lieve naam. Als je dat harde wilt vermijden, zou je voor Ize kunnen kiezen.
Had deze naam nog nooit gehoord.. Even wennen.. Maar op zich wel leuk ( al vind ik Isa ook wel érg leuk ).
Wat is dat met die mannen?! Ik vind het ook een leuke naam, maar mijn man vond 'm ook niks. Ik vind 'm trouwens ook niet hard klinken.
Ik vind het een heel leuke naam!! De uitspraak met een 's' is misschien wat hard, daarom zou ik het ook uitspreken als Ie-ze. Dan vind ik het juist heel lief en zacht klinken. Ik zou wel de schrijfwijze met een 's' houden. Ik vind Ise er mooier uitzien dan Ize.
Ise is een hele mooie naam En klinkt niet hard als je hem uitspreekt als Ie-ze. Met de nadruk op de s kan ik me voorstellen dat het hard overkomt.