hahaha ... sorry maar vind het echt een grappig verhaal.. Zou mij ook zo overkomen kunnen zijn. I.d. gewoon opbiechten weet zeker dat mijn dochter haar juf er smakelijk om zou kunnen lachen. als hij na een paar weken op zijn oude plekje nog herstelt voorstellen dat je dan nieuwe aanschaft ofzo
Haha oh fantastisch, als ik het zo begrijp zij we als volwassen vrouwen nog steeds bang voor de juf???:") Joh, kan toch gebeuren? Zou me ook opgelaten voelen maar neem aan dat je er geen instructies bij hebt gehad dus bied je nederige excuses aan en bak een lekkere cake.. Als je kookskills tenminste niet overeenkomen met je groene vingers
Hihi nee niet bang voor de juf maar ik schaam me echt dat ik niet een plant zes weken in leven kan houden. Ik zal vragen of ze ze terug wil of dat ze andere planten wil. Of idd een lekkere cake. Dat gaat me beter af ja...
Wauw, wat een grote clivia! Geweldig! Je kan proberen de slechte bladeren eruit te knippen, maar dat gaje wel zien. Duidelijk een zonnesteek te pakken di plant Ik heb zelf ook wel een clivia staan (3 planten in 1 pot) maar die is niet zo groot...
Wat een leuke naam heb jij . Toepasselijk. Ok ik ga de lelijke bladeren er vantussen knippen. Kijken wat er dan nog overblijft....
Geloof me ik had na 2 weken al zo een topic kunnen starten! De juf zal het best wel begrijpen denk ik, al doende leert men
Zou me niet zon zorgen maken. De juf houdt er vast rekening mee dat dt zou kunnen gebeuren. Anders had ze haar plantjes vast mee naar huis genomen lijkt mij
Nee, niet doen! Ziet er niet uit! Ik had buiten planten met gele bladpunten en die heb ik een mineralenhoudend goedje gegeven van het tuincentrum. Heb je hen al om advies gevraagd?
Haha wat apart zeg! Volgens mij horen die verkleuringen er gewoon bij joh en heeft de juf het al die jaren niet goed gedaan.
Oeps... volgens de reactie van Youtan zijn ze verwaarloost als ze bloemen geven Troostje, zelfs een cactus krijg ik nog dood
Maandag had ik ze nog niet meegenomen. Denk vertel t maar eerst. Dus ik naar haar toe en uitgelegd hoe de planten er nu uitzien. Ze zei, joh denk je dat ik daar ook maar 1 nacht wakker van lig! Dus dinsdag de planten weer meegenomen!