hoi hoi Girlies ! Vraagje; mijn vriend en ik zijn 28 april een jaar bij elkaar! Nu wil ik em heel graag verrassen met iets leuks en liefs alleen zijn we zoooo blut als het maar kan... Heeft een van jullie een leuk ideetje misschien ? We gaan de week ervoor al gezellig met zn 2 naar The Wiz en willen nog wel ff kijken of we er een nachtje hotel aan vast kunnen knopen ( errug gezellig voor de klus ) .. ghi ghi ! Maar nu weet ik eigenlijk niet echt iets leuks om hem te verrassen, zo de 28e... Dus, meiden alle ideetjes zijn very very much welcome Knuf! Gé
Wat dacht je van een "gewone" hele gezellig maaltijd samen. En een nog veel gezelligere avond daarna. Schrijf een mooi gedicht of iets dergelijks...dat is toch veel persoonlijker dan al die poeha Veel plezier!
hoi hoi ik heb zo hotel bon liggen, die kan je bestellen op internet voor 15 euro ofzow iets , 2 gratis overnachtingen je betaald alleen diner en breakfest ! ik heb er een gewonnen toen, maar deze kan je dus ook bestellen, ! hoop dat je er wat aan heb http://www.freesleephotels.nl/index.php#Scene_1 veel plezier bij the wiz!
kaarsjes aan steken in je hotelletje neem wat lekkers mee van de supermarkt(hotel te duur) miss filmpje, schrijf een lief kaartje of iets en maak er een romantische avond van! Hardstikke goedkoop en super gezellig, tenminste dat ligt aan jullie succes en veel plezier!
hihi! allemaal hele goede ideeen ! hihi, Elmo - als mijn vriend mijn gedichten moet lezen wordt het een enorme lachbui ben ik bang- want erg crea ben ik niet maar superideetjes! erg leuk! THANKS! En dat id van de hotelbon, ik check meteen even! LIEF! Knuffie, Gé
Is het voor de avond of voor overdag? Als het voor overdag is, en je hebt het weer een beetje mee, kan je lekker gaan picknicken samen.
Ozgul, dat is ook geweldig! Naar het strand, met ons doggie en dan picknicken met natuurlijk als afsluiter - massage en candles ! haha! MOOI !
tja nachtvlinder zo'n hotelbon is ook niet alles want je betaald flink wat geld voor het eten echt super duur!
dan moet je gewoon heel goed zoeken hoor, wij hebben al gekeken en we kwamen toch echt heel goekoop uit! want er zijn heel veel hotels waar je terecht kan! met goedkoop eten
ok maar je weet van tevoren toch niet hoe duur het eten is? wij hebben dit 1 x gedaan toen hadden we 2 overnachtingen maar voor het eten konden we even 500 gulden betalen niet normaal ben me dood geschrokken toen.
bij de meeste staat er bij wat een ontbijt en diner kost! een voorbeeldje van hun site Ontbijt en Diner per persoon per dag: Ontbijt: Euro 11,50 p.p. Diner: Euro 24,50 p.p. dus ligt echt aan bij welke hotel je gaat! dan heb je wel standaard eten maar ja je heb wel een hotel voor goedkoop! kijk als je duur gaat eten tja dat heb je natuurlijk zelf in de hand.. maar als je beetje op de cijfers let ben je echt niet 500 euro kwijt of gulden
hihi Das een goeie ! shi shi shi ! Ff cheaten, maar wel ow zooow romantisch! En idd, wat die hotelbon betreft, dat kan erg goedkoop uitvallen... alleen zijn ze niet in de regio van utrecht helaas ... dan maar ff kijken of ze aant strand een leuk hotelletje hebben! Meiden, jullie hebben GOEIE ideetjes ! Knuffie !
ja nichtvlinder ik heb het opgezocht ik was 536 gulden kwijt ik zat ook blijkbaar in een heel duur hotel en het eten kon je niet kiezen je kreeg iets wat op het menu stond wel 5 gangen natuurlijk. haha de volgende keer zal ik daar goed opletten.