Ach, over de namen van mijn meiden is ook veel te doen geweest. Smaken verschillen gelukkig! Maar om een naam 'idioot' te noemen omdat het toevallig een kleur is, sjah, dat vind ík dus idioot. Je kan een andere smaak hebben, maar er is een verschil tussen zeggen; 'niet mijn smaak' of 'gewoon idioot'.. Het is de toon die de muziek maakt en daarbij is gewoon míjn mening dat ik echt niet snap wat er raar is aan Lila hahahaha! Ik vind 'm leuk! Liefs
T feit dat je nu hier al 4 keer gepost heb en je mening heb onderbouwd laat al zien dat je wel degelijk vind dat je mening"telt" Het woord idioot vind ik ook ongepast je kan t op andere manieren zeggen zoals meerdere mensen hier zeggen die het ook geen mooie naam vinden.. Ik vind het een hele leuke naam! Ik was er zelf niet op gekomen en heb m ook nooit gehoord maar toen ik het las dacht ik ja dat is een mooie, leuke, apparte naam!
Nou het is echt niet mijn smaak. Ik weet niet of je er over nagedacht hebt verder, maar ik kan me voorstellen dat een kindje dat Lila heet op school wel paars en geel en roze genoemd gaat worden 'voor de grap' en dat het kind dat niet echt leuk zal vinden waarschijnlijk...