Hallo allemaal, Wij zijn op zoek naar een naam met 5 letters. Voor een jongen en een meisje aangezien we nog niet weten wat het wordt. Niet met dezelfde beginletter als de andere kinderen. De andere kinderen heten: K.e.a.n.o , D.e.v.i.n en B.e.a.u ☆ Alvast bedankt!
Lewis Felan Jenze Zeger Megan Senna Lexie Zou weer een naam doen met 2e letter een E hebben ze allemaal
Aiden, Caleb, Chase, Ethan, Glenn, James, Jamie, Jason, Jonah, Lewis, Logan, Mason, Micah, Miles, Mitch, Nigel, Quinn, Rowan, Shane, Tyler, Vince Alice, Avery, Chloë, Emily, Faith, Grace, Jacky, Lexie, Megan, Miley, Quinn, Riley, River, Rosie
Fajah Gioya Senna Alana Anisa Chaya Feliz Inaya Leyla Louen Lovis Mayra Mavis Noemi Ylani Roman Lindo Misha Sasha Josia Senna Vince Rylan Lamar Caleb Caine Chavi Chazz Elia Evren Evian Fedja Livay Mauro Mikai Myron Nigel Rivas Rouel Savio Shaun Zayne Nilay
Gefeliciteerd nog met je zwangerschap Ik zou opnieuw een naam zoeken waarvan de 2e letter een e is, er nog een andere medeklinker in zit, ook de n weer terugkomt in de naam én die in dezelfde stijl is als de namen van de anderen. Liever ook niet beginnend met de B, of vinden jullie dat minder erg? Maakt de B als beginletter niet uit, denk ik aan Benji of Benja. Aeden/ Aedan/ Aemon Cesar Ferdi/ Felix/ Ferre/ Fedde/ Ferri/ Ferry/ Fedja/ Feron/ Feder/ Felip Gerco/ Geoff/ Georg Henry/ Hersh/ Heron/ Hewie/ Herby/ Hervy/ Henzo/ Heino Jesse/ Jessy/ Jerry/ Jetro Keith/ Kevin Leroy Meyco/ Meryn/ Meino Perry of Percy Reeve/ Remco/ Reggy/ Reyes Seven Terry/ Terri Wesly Xenna Yerco Nb. ik heb dus bewust sommige namen met 5 letters weggelaten, omdat ik ze er niet goed bij vind passen (zoals Eelco, die 5 letters heeft en waarvan de 2e letter een e is, maar ik zo’n Hollandse naam niet bij de namen van je andere kinderen vind passen). PS: ik heb bijv. Yerco genoemd, maar zelf zou ik namen eindigend op -oo of op -in niet meer geven… ténzij je zegt: maar dat vinden we juist heel mooi, want Keano en Beau eindigen op -oo (al is het ‘noo’ en ‘boo’) en we vinden het juist mooi als Devin en kindje nr. 4 ook dezelfde uitgang krijgen (al kun je dan ook bijv. ‘vin’ en ‘lin’ doen oid.). Voor een meisje: Aelin Bella/ Becca/ Becky Celia Delia Feliz Gemma Hetty Jenny/ Jessy/ Jenna/ Jewel Kensi/ Kelsy Letty/ Lexie Megan/ Meyra/ Merit/ Meggy/ Mette/ Mexxi/ Mexie/ Mexxy/ Mendy/ Mendi/ Meyla/ Meili/ Melay/ Meliz/ Merah/ Merla/ Merva Nelly/ Netty Peggy Reeve/ Reina/ Retha/ Rhija/ Reign Senna/ Selma/ Selah Teddy/ Terry Veeda/ Verna Wendy/ Wenda Zelda
Hahaha verbaasd me niks dat het jou ook al op viel Ik typte net natuurlijk weer hetzelfde Goeie vondst wel, Lewis! Had ik niet eens aan gedacht Zeger had ik juist weggelaten, omdat ik die te hollands vind naast de andere namen
Haha had je een hoop typen gescheeld ben wel benieuwd hoe jouw kids heten. Lewis vind ik er geweldig bij passen! Moet het wel een jongen zijn
Henry Jesse Denly Fedde Felan Jefta Lenny Remon Sebas Belle Bente Celia / Ceyla Feliz Jessa Leila Levia Megan Neyla Neomi Reina
Isaia Felan Milas Miles Reese Quinn Rowan Xavio Abbey Aimee Avery Loiza Elena Moira Mayra Macey Maeve Jayla Malia
Ondanks dat de tweede letter geen e is, vind ik Riley, Miles en Aiden goed passen, omdat er i en e in zit, net als in Devin (en de andere twee namen dan a en e hebben - oké, en o of u ). Levi voldoet, net als Lewis, aan e als tweede letter én e en i in de naam én een andere beginletter, maar wel een veel voorkomende naam. Of Remi. En Demi of Dewi voor een meisje. Of Lexi(e) inderdaad.
Bedankt iedereen, ik zal straks even rustig alle namen bekijken en de leuke opschrijven. Hopelijk vind partner ze ook mooi Kom maar gewoon door met de namenlijstjes
Jools Milly Josie Melin Jamie / Jaimy Luana Jacey Miley Joann Marly Jodie / Jolie Missy Maddy Lucie Neill Quint Flynn / Flint Jones Lowen Lloyd / Floyd Julan Colin Ronan Novan / Nolan Archie Tycho Scott Miles Rodin / Ronin
Jongen Senne Wyatt Caden Gavin Grant Nolan Shane Meisje Novee Maron Paige Xenia Yentl Hazel Faith Joslin Miley Alexis
Lissa Noémi Jadey Jayda Noali Louèn Rowie Naomi Vanja Lizzy Raoul Jorik Scott Hayes Milai / Milay Rocco Youri Mairo Royce J of M: Rowen Welke van de tot nu toe genoemde namen heb je toegevoegd aan je lijstje? Of welke komen in de buurt, maar zijn het net niet?
@Vidah Hier het lijstje die ik wel mooi vind maar die het niet gehaald hebben. Vince Miles Lewis Mavis Milou Ninte Nevah Nivah Livia Milly Vedah