dan moet je gewoon naar spaarbeleg gaan en dan bij zoeken invoeren: namen, dan krijg je een aantal dingen te staan oa namen nieuwe prinses. daarop klikken en dan wijzigt de rest zich vanzelf succes
Ah, bedankt, ik heb het gevonden! Valt mee, er zijn maar 23 kindjes in Nederland die dezelfde naam hebben... toch begrijp ik dan niet dat diezelfde naam in de top 20 staat van Nederland.
Een meisjesnaam hadden we vrij snel, we waren het er ook vrij snel over eens... een jongensnaam is een DRAMA als je het mij vraagt. Nu krijgen wij een jongen dus we moesten er wel over na gaan denken maar wat een crime! Inmiddels zijn we er wel uit en hebben we iets waar we allebei tevreden mee zijn, maar wat was het moeilijk zeg! Ik vind bijna niks leuk
De afgelopen 12 maanden is deze naam 23 keer gegeven. Maar ik vraag me af of dit niet alleen geldt onder klanten van spaarbeleg, door bijvoorbeeld te kijken naar de namen van de baby-rekeningen die geopend worden.
Ik had een hele lijst met meisjesnamen die ik mooi vind. Helaas zijn deze bijna allemaal afgekeurd door mijn vriend. Hij had er 1, maar die vond ik weer niet mooi. Van die lange lijst zijn nog 2 namen over, maar dit zijn dan weer niet mijn favoriete namen. Ik twijfel of ik ze wel leuk genoeg vind. Voor een jongen waren we er al uit voordat ik zwanger was. Die lijst was een stuk korter (3 namen), maar daarvan vindt mijn vriend er 2 ook heel leuk. We hebben over 3 weken een echo en hopen te kunnen zien wat het wordt. Als het een meisje is, gaan we daarna heel hard een leuke naam verzinnen
vanaf het moment dat we besloten om met de pil te stoppen hebben we al namen zowel voor een meisje als voor een jongen.
Nou.. we zijn eruit. We hebben een jongen EN meisjesnaam...haha. Ik wil dat altijd maar meteen geregeld hebben hè. O, ik ga kijken hoe vaak spaarbeleg denkt dat deze namen gebruikt worden..
Wij hadden de namen al voordat ik zwanger raakte, en we hebben nu ook echt geen spijt, want de naam past prima bij haar! Ze is een echte Sibel (klemtoon ligt trouwens op de laatste lettergreep, net als bij IsaBEL en AnnaBEL). Ik heb wel eens ooit gehoord dat iemand voor beide geslachten 2 namen in gedachten had, en na de geboorte, bij de aanblik van haar kindje pas beslot welke naam het moest gaan worden! Dat kan ook nog natuurlijk...
Die site van spaarbeleg is grappig! Onze naam is volgens die site maar 7 keer gegeven aan een meisje!
De site van spaarbeleg geeft alleen de namen aan van de baby's voor wie een spaarbelegrekening is geopend. Dus als er 23 keer staat dan betekent dat dat spaarbeleg 23 klanten heeft met een baby met dezelfde naam.
Wij zijn pas begonnen met zoeken na de echo op 20 wkn natuurlijk kijk je altijd wel een beetje rond maar nu ben ik 36 wkn ver en zijn we er nog niet helemaal uit
de eerste 2 /3 maanden hadden we een naam maar die bleek achteraf niet een mooie betekenis te hebben dus hebben we vanaf die dag een andere naam die we nu nog steeds hebben. Het is heel erg moeilijk voor mijn vriend soms om niet de naam op te noemen , want als wij over de kleine praten noemen we gewoon zijn naam op. na de 20 wk echo konden we de naam beter vast leggen omdat je dan het geslacht weet.
we hadden ook al namen bedacht voordat we zwanger waren Een meisjes naam hadden we meteen. Geen moeite. Maar over de jongensnaam hebben we wel een tijdje over gedaan. Maar we zijn er gelukkig uit
voor ik zwanger was vond ik Jayden een hele leuke naam voor een jongen, maar toen ik zwanger was en meer op de babysites ging kijken enzo kwam ik erachter dat er wel erg veel baby's zo heeten hahaha dus besloot ik even de echo af te wachten want we hadden al een meidennaam en als het een meisje zou zijn hadden we de jongensnaam toch niet nodig, het is een meid dus klaar haha mocht het toch een jongen zijn (je weet maar nooit haha) dan noemen we hem wel gewoon Jayden hoor haha maar nu hebben we lekker wat anders in gedachten hahaha Liefs Wendy
Laten jullie de beslissing dan ook afhangen van hoe vaak het gekozen wordt? Persoonlijk zou mij dat niet boeien, maar sommigen kiezen juist een naam omdat ie niet vaak voorkomt.
Gupsie, ik hou erg van namen die apart zijn en nog niet zo veel voorkomen, mijn oudste is vernoemt dus die naam hebben we eigenlijk niet uitgezocht op apartheid, Joey was een naam die ik al vanaf mijn 14de in mijn hoofd had ofzo haha en Royce was echt apart! Onze dochter krijgt ook een hele aparte naam, niet zo dat je hem nog nooit gehoord hebt maar hier in de buurt komt ie gewoon haast niet voor (heb hem nog nooit gehoord hier haha) Groetjes!!
leuk! die namenteller! de namen die wij hebben zijn ook appart (vinden we zelf ) mijn schoonmoeder is al bang dat het een naam word die ze niet kan onthouden in het begin. ze zeg: het wordt toch niet zo'n naam die ik op mijn hand moet schrijven zodat ik m niet vergeet denk dat ik haar maar meestuur met mijn man naar de tattooshop tegen die tijd, want hij gaat m op z'n arm zetten, is ook wel handig dan voor mijn s-ma, want de tweede naam die we deze week bedacht hebben is ook wel appart hahaha