DE naam!!!

Discussie in 'Babynamen' gestart door BabyAngel, 5 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AngelaK

AngelaK Bekend lid

1 dec 2011
    508
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ah, jullie noemen de kleine al Delana, dus volgens mij zijn jullie er dan eigenlijk al uit, hoor :D Ik vind Ilana de mooiste van je lijstje, ook omdat het 'zonneschijn' betekent :) En Dilara vind ik ook mooi (betekent 'hartendief', maar is denk ik wel een vrij populaire Turkse naam), verder dacht ik nog aan Dianthe, maris, Dessa, Dascha, Dorinthe, Donatella, Dinthe, Didem, Dide, Doriana... :(

2. Bailey07

Bailey07 Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.188
    1.749
    113
    Mijn zusje heet D.anyla - Uitgesproken als Danila, misschien is dat nog iets voor je?

3. zylly

zylly Actief lid

20 mei 2010
    138
    1
    0
    ik vind ilana ook het mooist! heel apart. delana vind ik ook een beetje tokkie. lijkt op delano die je heel veel hoort. vind mila erg leuk passen bij de naam van je zoon. succes!

4. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Ahhhhhhhhh jullie laten me twijfelen!!
    Maar vind het wel leuk om de meningen van jullie te horen. (al beslissen wij uiteindelijk toch)
    Vond Ilana ook erg mooi omdat je het niet zo vaak hoort....hmmmmm nu ben ik me zwaar aan het bedenken;)

PS: we zijn er inderdaad bijna uit dat het Delana wordt, MAAR we hebben afgesproken dat als we iets anders leuks tegen komen we nog altijd konden wisselen..dus niks definitief;)

5. nancy1981

nancy1981 Fanatiek lid

22 mrt 2007
    1.823
    0
    0
    helmond
  6. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Maar dat zijn we niet;):D

7. tulip

tulip Niet meer actief

ik denk dat je dan moet afwegen of je het erg vind dat mensen wel zo'n beeld hebben als ze je niet kennen. Jij weet hoe je bent, maar de ouders op de psz bv niet als jullie daar straks met je moppie komen. Als je daar schijt aan hebt, dan gewoon doen. Zit je daar wel mee, zou ik nog verder kijken.

8. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Heb ik zeker schijt aan (ohhhjee tokkie:p)want we wonen in een dorpje waar iedereen elkaar kent en ze kennen zoonlief ook en volgens dames hier heeft hij ook een "Tokkie" naam...hij heet Moreno;)
    En het leuke van alles is dan mensen hem graag over de vloer hebben omdat hij altijd netjes is...al is dat thuis anders:p:x hahahaha

9. Tjilpje

Tjilpje Fanatiek lid

3 mrt 2010
    1.950
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gewoon Daphne!! ik vind het leuk!!:)

10. de kids en ik

28 aug 2012
    41
    0
    0
    inginieur architect
    brussel
    Heb op mijn weblog een namenlijst staan, met de namen waar telkens uit kozen, misschien intressant. dit zij allezins de meisjesnamen met D:
    bente
    billy
    bowien
    brooke

11. Nathan

Nathan Lid

31 mei 2012
    34
    0
    0
    NULL
    NULL
    #31 Nathan, 15 sep 2012
    Laatst bewerkt: 15 sep 2012
    Moeilijke keuze he? Ik vind Delana het best bij Moreno passen, maar ik zou er zelf niet snel voor kiezen.

Michelle
    Mae-lin / Maelin
    Amelie (als in Eemelie, maar de combinatie is niet helemaal perfect)
    Of Dilara ipv Delana ...

Ik ken ook een meisje dat Demrey heet (is heel Amerikaans, ze woont ook in Amerika). Ik weet het ook nooit qua namen ...

12. Flashyfly

Flashyfly Fanatiek lid

11 feb 2012
    1.947
    0
    0
    Werk fulltime
    Limburg
    Ilana vind ik heel mooi!

Wat dacht je van Demi of Danea?
    Lane vind ik ook wel leuk!

13. Snieke83

Snieke83 Fanatiek lid

8 jan 2009
    2.234
    0
    36
    Hoorde laatst ook nog Elana, vind ik net iets chiquer dan Delana. Hoe gaan jullie het uitspreken? Dee-lana of duh-lana?
    Of Diana, vind ik ook mooi, en Chiara/ Kiara ook leuk bij Moreno

Deel Deze Pagina