Onze dochter heet Jazzlynn. Over een paar weken komt onze tweede dochter. Nu hebben we nog steeds niet "de" naam. We hebben wel een naam die we "leuk" vinden, dat is Maegan. Hebben jullie nog ideetjes/suggestie's voor een naam?
Maegan! Doen! Michelle Dominique Jayda Vayen Chayenne Shenoa Gabriella Macy Lucy Demira Ziva Maeve Juliza
Jazzlynn vind ik er mooie naam. Goed gekozen toen. De naam die je nu heb uitgekozen vind ik ook mooi. Alleen vind ik het lastig spellen en uitspreken.
Megan vind ik wel mooi maar Maegan vind ik weer zo overdreven gespeld. Wil je de uitspraak meegan of megan?
Maegan vind ik raar gespeld, maar Megan vind ik een leuke naam! Wat suggesties : Cléo Hailey Alicia Zara Chloë Miley Alyssa Marly Lucy
Maegan of Megan is leuk andere suggesties : Lauren - Laurel Robyn Chayenne Skylar Kaidyn Yentell Emerie - Avery Morgan Willow Eden Rowan Madison Ginger Memphis : kan ook voor een jongen
Megan is mooi!!!! alleen wel zo geschreven. Meagan vind ik geknutseld en zal ze altijd moeten spellen, omdat Megan de "normale" spelling is.
Leuke naam jazzlynn Die naam staat ook op ons lijstje Andere namen die wij leuk vinden Vayen Yael Joann Jaylinn Jazmin Jazzmay Jenna
Jazzlynn & Maegen is superleuk. Alleen ik zou hem uitspreken als Meegun met een zachte G. Jazzlynn & Felicity Jazzlynn & Jill Jazzlynn & Morgan Jazzlynn & Abbygail Jazzlynn & Alysha Jazzlynn & Felicia Jazzlynn & Aaliyah Jazzlynn & Briony Jazzlynn & Naomi Jazzlynn & Noëmi Jazzlynn & Brittany