Slaapzak puckababy

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Minime2, 8 jan 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Minime2

Minime2 Actief lid

22 apr 2017
    148
    18
    18
    Vrouw
    hallo allemaal
    Ik heb de meegroei slaapzak van puckababy.
    Nu weet ik niet goed welke ik moet aantrekken
    Had nu steeds rompertje, pyjama, en de bovenste laag van de slaapzak met mouwtjes.
    Maar met de koude nachten heeft ze het soms koud moet ik dan overgaan op rompertje en het teddy gedeelte ??
    Ik ben zo bang dat ze het straks weer te warm heeft.

2. Adrianna

Adrianna Niet meer actief

Mijn zoontje ligt al vanaf oktober in het teddy gedeelte met een romper met lange mouwen, een pyjamabroekje en sokjes.
    Het is 18 graden in zijn kamer.

3. Cindy2015

Cindy2015 Fanatiek lid

18 feb 2015
    1.425
    156
    63
    Wat is de kamertemperatuur? Bij 16-18 graden mag je de winterversie aan doen, dat is dus de teddy met de zachte kant naar binnen en het katoenen ding eraan vast. Dan zou ik er wel alleen een romper onder aan doen denk ik.

4. Blijdorp

Blijdorp Niet meer actief

Bij ons is de temperatuur ongeveer 17 graden. Ze slaapt in de dubbele zak maar dan zonder de wintermouwen. Ze heeft een romper met lange mouwen erin aan.

5. Minime2

Minime2 Actief lid

22 apr 2017
    148
    18
    18
    Vrouw
    Het is nu tussen de 18 en 19 graden

6. Adrianna

Gewoon lekker in de teddy doen.
    Is wel nodig met die temp. Rompertje eronder en ze heeft het waarschijnlijk gewoon lekker warm :)

7. Minime2

Minime2 Actief lid

22 apr 2017
    148
    18
    18
    Vrouw
    Het probleem is de temperatuur schommels zo erg nu geeft de babyfoon 20 graden aan en heb der met de teddy neergelegd

8. Blijdorp

Blijdorp Niet meer actief

Die schommelende temperatuur hebben wij ook alleen dan naar beneden. Als je echt bang bent dat het te warm is dan even zachtjes in het nekje voelen. Meestal worden ze daar niet wakker van. Als ze klam is of gloeit dan heeft ze het echt te warm. Hier gebeurt dat niet snel en te koud ook niet eigenlijk.

Minime2 vindt dit leuk.
  9. Adrianna

Ze raakt niet oververhit van 20 graden in de teddy.

Op dit moment staat hier dat het 22 in zijn kamertje is...zou best kunnen, maar zo voelt het niet.
    Als ik wakker word in de ochtend staat er 18/19 graden, omdat dan de verwarming een tijd uitstaat en het nacht is geweest.

10. Olifantje1991

Olifantje1991 VIP lid

9 jan 2013
    9.521
    3.739
    113
    Hier ligt ze ook al een poosje in het Teddy gedeelte. Daaronder een romper korte mouw en pyjama. Kamertje is denk 16-18 graden.

11. misscoco

misscoco Actief lid

29 sep 2015
    233
    10
    18
    Mijn zoontje ligt in de winterzak met daarin een romper en dunne pyama. Het is op zijn kamer 15 graden nu

Deel Deze Pagina