dacht er ineens aan. ik ben al aan het kijken voor een moederdag kado voor volgende maand want tja ik heb nu eenmaal een moeder en wilde 1 foto op canvas laten maken en ook 1 voor me schoonmoeder en opeens kwam het ineens in me op . ik heb dit jaar me eerste moederdag doen jullie iets speciaal met de kids op moederdag of vaderdag of krijg je een kadotje van je partner namens je zoon/dochter . bij mijn thuis was dit altijd zo en ga er volgende maand ook echt ene leuke dag van maken
he ja ik ook, grappig he. toch wel speciaal. ik laat me verassen. (hoop dat iemand me gaat verassen haha)
Zou ik niet hopen hoor, verassen is een nare aangelegenheid Hier in Belgie hebben ze in Augustus ook moederdag (in Antwerpen dan toch) dus ik heb mijn eerste moederdag er al opzitten.
ik ook! ben zo benieuwd! wij deden altijd mijn moeder verassen met moederdag. dus hoop dat ik ook word verrast. Maar mijn kleine man is al een kado op zich! hij heeft mij mama gemaakt
Idd.. je hebt helemaal gelijk... Toch kan ik niet wachten waar hij mee thuis komt van het KDV.. En ik loop al weken subtiele hints te geven aan mijn man, want als het aan hem ligt vergeet hij het gewoon.. Ik vond eigenlijk dat ik vorig jaar ook *recht* had op een cadeau, omdat ik toen dan toch al 8 mnd zwanger was... En dus ook moeder... Maar mijn man vond dat dat niet meetelde...
Ik doe wel aan vaderdag, deden we thuis ook altijd! Of mijn man aan moederdag doet is afwachten, ik ga er niet meer over beginnen iig!
ik heb dit jaar ook mijn 1e moederdag ben ook eens benieuwd of er aan me gdacht zal worden. Ons zoontje is pas 5 maandjes dus nog te klein om zelf met iets te komen aanzetten maar ben benieuw of mijn man dit namens hem zal doen
hier valt moederdag altijd na de zaterdag van het schuurfeest en aangezien we helpen was de eerste moederdag morgen zonder kind en dit jaar weer
Oh ja, inderdaad ook mijn eerste moederdag. Vorig jaar heb ik wel ontbijtje op bed gekregen, omdat ik toen al een beetje moeder was, want tenslotte hadden we een baby, maar dan in mijn buik.
Ik denk dat mijn vriend het ook compleet gaat vergeten... aan de ene kant denk ik ach, maakt niks uit maar aan de andere kant hoop ik stiekem toch wel dat hij iets gaat doen (Bijv. een mooie tekeningen maken samen met Louise ofzo). Vorig jaar telde het volgens hem ook niet omdat ik nog zwanger was en dus nog geen mama.
die mannen zijn ook (bijna) allemaal hetzelfde hè? Als wij vrouwen nog zwanger waren geweest op vaderdag hadden ze echt wel wat gekregen, of niet dan?
Dat vond ik nou ook, maar mijn man niet Onze zoon was 2 weken oud en toen was het vaderdag. Mijn man kreeg wel een cadeau!
Hmmm, nu jullie het zeggen! Toch maar eens een subtiele hint gaan geven . Ben benieuwd of mijn vriend eraan zou denken. Ik vrees het eigenlijk van niet! Wanneer is het eigenlijk vaderdag ? Ook niet onbelangrijk om te weten .
Ik ben dan nog zwanger, en ik ben wel van plan om iets leuks te gaan kopen. Wij zijn toch al een klein beetje ouders natuurlijk. Ben benieuwd of hij er hetzelfde over denkt, en dat ik ook iets krijg voor moederdag. BEn bang van niet. Wel goed trouwens dat eerst moederdag komt en dan vaderdag. Als hij het dan vergeet (wat bij de meeste mannen voor komt natuurlijk ) dan kunnen wij het ook nog vergeten
Das pas een mooi moederdag cadeau! Voor jou dus de 2e moederdag dit jaar! 11 mei (als ik het goed heb)