hier het zelfde maagzuur drama!!! kan soms wel janken wordt er ook midden in de nacht van wakker... dan heb ik echt het idee dat er een groene zwavelwolk uit me mond kom zo erg voelt t
Wat fijn dat we niet de enigen zijn die slecht slapen ) Hier ook bijna elk uur wel wakker om te plassen of gewoon omdat ik niet kan slapen. Soms heb ik honger, dan eet ik beneden even wat en probeer ik het weer. Ik heb ook wel eens paracetamol genomen om in een diepere slaap te komen. De laatste nachten is het mijn peuterzoon die steeds wakker wordt... En straks moet er een baby gevoed worden. Ik denk dat we maar lief voor onszelf moeten zijn )
Hier ook een slechte slaper!! Overdag hartstikke moe en dan lig ik in bed en dan denk ik wat doe ik hier?? Echt verschrikkelijk! Ook erg veel pijn door BI..
Ook ik slaap slecht.. Vaak wakker, dommel dan wel weer even in maar toch als ik op moet staan heb ik het gevoel dat ik een nacht dienst gedraaid heb. Dan maakt mijn zere rug/bekken het niet makkelijker en word ik wakker om mij bewust om te draaien in bed met de nodige pijntjes die daarbij horen.....
Hier ook al last van slapeloze nachten. Voornamelijk moeite met inslapen. En dan paar keer wakker om te plassen (meestal 4x per nacht) en dan ook nog rond half 4 en half 6 klaarwakker zijn en weer moeite met inslapen. Oftewel, geen REMslaap te bekennen. Overdag valt het me ook echt zwaar nu!