Wat vreselijk spannend en frustrerend voor jullie! Héél veel sterkte toegewenst en ik hoop met heel mijn hart dat je meisjes veilig blijven zitten!!!
In het 1-15 juli mama's forum is iemand, ze heet Chantal, en haar vriendin had pas hetzelfde. Ook een meisjestweeling en een scheur in haar vliezen bij ook 26 weken dacht ik. Volgens mij zijn de meisjes uiteindelijk met 32 weken geboren en volgens mij ook gezond. Misschien kan je haar pb-en. Heel veel sterkte meid! wat zul je je een zorgen maken....Ik hoop echt dat ze het nog een aantal weken kunnen rekken je over een poosje je meiden gezond en wel in de armen kunt sluiten!
Heel veel sterkte, meid! Hopelijk blijven de meiden nog lekker zitten! Wat moet dit ongelooflijk spannend zijn voor jullie... Kop op, het komt goed!
Oh meid wat een onzekerheid Wat een nachtmerrie om dat allemaal nog eens door te maken! Mijn duimen draaien voor je en hoop dat je meisjes nog even zo lang mogelijk bij je mogen blijven zitten!
Hey meissie wat een schrik! Maar net als wat eerder gezegd is, vruchtwater wordt constant opnieuw aangemaakt en een scheur kan helen. Ik duim voor je!
Bedankt voor al die lieve reacties! We hopen inderdaad dat ze nog heel lang blijven zitten. Gelukkig worden de meisjes hier goed in de gaten gehouden. Ik voel ze zelf veel bewegen dus dat stelt me wel gerust. Nu toch maar hard aan de slag om namen te bedenken terwijl thuis mijn familie hard aan de slag gaat om het kamertje in orde te maken met mijn man.
Oh neee! Heel veel sterkte! Ik hoop dat kleine meisjes zo lang mogelijk blijven zitten, veilig in je buik.
Hier 1 dag verder in de zwangerschap van ook een tweeling. Gister met spoed in de ambulance na ziekenhuis gebracht in maastricht! 1 cm ontsluiting en 8 uur achter elkaar weeen! Vliezen zijn nog niet gebroken overigens. Met weeen remmers zijn de weeen voor nu gestopt! Heb inmiddels twee longrijping injecties gehad en magnesium voor hun hersentjes. Nu is het afwachten wat er morgen gebeurd als de weeen remmers eraf gaan! Ik ken je angst dus hier precies het zelfde! Je mag me altijd een pb sturen! Sterkte voor jullie!
Wat ontzettend heftig om dit weer mee te moeten maken! Heel veel sterkte, hopelijk blijven ze nog lang veilig in je buik!
Oh dat is schrikken! Ik hoop dat je kindjes nog lang blijven zitten TS. Ik duim ervoor; uiteraard ook voor Lottie.
Heel veel sterkte! Hopelijk blijven de weeën nog lang weg en blijven je meisje sterk in je buik! Zo lang mogelijk rekken, hoe beter de kansen. Hou je taai!
Jeetje, wat schrikken. Heel veel sterkte. Ik hoop dat de kleintjes nog lekker lang in je buik blijven zitten! Ik duim voor je.