Ik heb al een week voorweeën zelfs al 2x een uur om de 4 min heftige krampen gehad...had zo gehoopt dat ik het nu niet zou hebben. Bij mijn dochter had ik het ook maar niet zo heftig volgens mij. Ik plaats het hier om te vragen wie dit herkent..iedereen die ik in mijn omgeving spreek zegt: dat heb ik nooit gehad het begon ineens... vorige week dinsdag heeft vk gevoeld geen ontsluiting wel verweekt.. vanmiddag weer naar vk hopelijk gaat ze voelen, heb ik ontsluiting en kan ze strippen. Ik word er namelijk erg down van, het is pijnlijk, vermoeiend en geeft valse hoop..
Ik heb bij mijn zoontje 6 weken lang voorweeen gehad, waardoor ik amper nog kon slapen. Het is vreselijk uit eindelijk ingeleid omdat ik het zo zat was. Had toen ondertussen wel 3cm ontsluiting. En was ook nog gestript 2x 1e x was rond 1.5cm 2e x had ik ruim 2cm ontsluiting dit was een dat voor me inleiding me de hoop dat het vanzelf nog zou komen.
Pfff 6 weken is helemaal lang zeg..en dat je dan uiteindelijk ook ingeleid bent. Kijk al doet het nu nog wat oké.. bij mijn dochter denk 3 weken gehad en toen ze met 40.1 voelde nog niks geen ontsluiting. Hopelijk heeft het nu wel iets gedaan en start ik zo met een aantal cm ontsluiting. Bedankt voor je reactie