Ik vond het alleen maar een heel gek gevoel, alsof je er een liter puddingdrab aan het uitpersen bent. Maar niet pijnlijk
Niks gevoeld. Sowieso is mijn ervaring dat dingen om de bevalling heen zoals inscheuren/hechten/nageboorte in het niets vallen vergeleken tot de bevalling zelf. Maar nageboorte voelde ik helemaal niets. Was veel te druk met blij zijn dat het over was!
Ja, nou hier zat ik dus een beetje over in. Dat je je dus heel erg focust op de geboorte van je kindje, maar dat het daarna nog niet echt afgelopen is, zeg maar. Maar goed, zo te horen schijnt de geboorte van de placenta niet zo dramatisch te zijn. Gelukkig maar! -36w6d-
nee hoor...kreeg nog een lichte ongi kramp 1x persen en het was er. maar ze waren wel wat onrustig aan het doen om me bed..bleek dat er voor me 6 dames waren waarvan ie was bijvenzitten heel of gedeeltelijk..tja dan moet je onder narcose
Nee, de nageboorte was niet pijnlijk. De VK van ruim 150 kg die op mijn buik aan het douwen was wel....
Ik heb er nauwelijks iets van gemerkt. Nou heeft de placenta natuurlijk als voordeel dat het niet zo'n groot hard hoofdje heeft
nee niet zo pijnlijk al duurde het wel heel lang waardoor ik een beetje nerveus werd (mijn moedre is bijna overleden door haar vastzittende placenta) dus dat spookt effe door je hoofd dan heen..