ik voelde ook niet toen ie eruit kwam. Heb voor die tijd 2,5 uur liggen persen zonder weeën, toen de placenta moest komen was het 1 keer persen en er kwam iets uit! Wist niet wat me overkwam
Ik heb er helemaal niks van gevoeld / gemerkt. De vk duwde een beetje op m'n buik en toen was het eruit. Ondertussen lag Milan al op m'n buik, dus ik was helemaal blij, zodat ik sowieso niks in de gaten had.
pff ik weet het echt niet meer? weet wel dat ie er meteen al achteraan kwam.. had geen persweeën dus ook voor dat niet volgens mij hebben ze hem er gewoon uitgetrokken? ik weet het echt niet haha
Hier was het een klein beetje persen en toen floepte die puddingdrap er zo uit! Haha! Heel raar en gek gevoel dat weet ik nog, maarja zo voelde het eruit komen van de kindjes ook. Alleen was dat ook pijnlijk en dit niet !
hij kwam bij mij niet goed uit zichzelf dus heeft de gyn een handje geholpen door aan de navelstrek te trekken, daardoor wat lichte perwee achtig gevoel en als hij eruit komt indd heel flubberig maar pijn totaal niet!
Ik weet het eigenlijk ook niet meer. Ik had geen naweeën, dus de verloskundige heeft een tijdje lopen trekken en duwen en ik meepersen, zonder iets te voelen. En toen was ie er gewoon ineens, geloof ik.
Hm, ben ik dan de enige die het wel vervelend vond? Het deed geen pijn, maar dat deed het geboren worden van Eva ook niet. Maar ik vond het flink vervelend dat ik nog zo hard moest persen om de placenta eruit te krijgen. Of floept ie er bij de meesten dan gewoon uit?
Volgens mij heb ik vlak na de geboorte zo'n prik gehad in mijn bovenbeen. Tenminste, ik voelde opeens *prik* en dacht BABYBABYBABY dus heb het niet gevraagd. Deed geen pijn. Die gyn zei nog dat het niet nog een baby was. En de award voor domste opmerking gaat naar..... :-s Ik voelde het wel maar deed geen pijn. Ze vroegen wel of we hem wilden zien. NEEN! En protesteren... maar daar heeft je baby gewoond.... Iets in die strekking.
Nee, het doet geen pijn. Vond het wel een onprettig gevoel alle drie de keren. Vooral als ze dan even aan de navelstreng trekken. De geboorte van de kindjes was veel pijnlijker.
Bij mij deed het ook geen pijn. Het enige wat wel pijn deed was dat de arts-assistente keihard op mijn buik ging duwen om hem los te krijgen... (ik had geen naweeën meer) Maar het eruit komen zelf voelde ik echt niets van.
Nageboorte zelf deed niet pijn. Het allerpijnlijkst was het hechten. En dan vooral de prik die ze in je doos zetten.