De placenta deed geen pijn: ik had wel zo eventjes iets van heu wat voel ik nu. Dat was uiteraard nog een perswee. Ik hoefde zelfs niet echt te persen, het kwam er bijna vanzelf uit. De toestand na de placenta nja dat deed pijn, daar was zelfs mijn bevalling echt niets tegen
Voor mij voelde het als één grote opluchting. Ik had eigenlijk niet in de gaten dat het nog zo'n opluchting kón zijn na de geboorte van mijn zoontje. Dat was namelijk al zo'n gevoel van: Hehe, eindelijk is hij eruit, eindelijk weer plaats in mijn buik! De placenta was er met 1 keer persen uit, maar toen pas voelde ik me echt leeg. De pijn voel je niet eens meer, je bent alleen maar verliefd op je kleintje. Dus ben maar niet bang dat je na de echte bevalling nog een hele prestatie moet leveren! Succes met je bevalling!
niet bang voor zijn en het doet echt geen zeer. ik zat er ook over in dat ze zei en nu de placenta nog even... ik dacht oooooojeeeeeeee wand ik had wel eens gehoord dat het pijnlijk was. pfffffffffffff stelde 3x niks voor en idd meer zo van lekker het is eruit..... succes
en bij mij wou de placenta er ook nog eens niet uit haha met 2 verpleegkundigen op mijn buik hangen en de vk aan de navelstreng trekken.. dat deed helemaal niet zeer
vond het ook geen pijn doen.. Het duwen van de vk was vervelender. Voor mijn gevoel leek het alsof er een ballon uit me kwam haha
1ste keer zeer pijnlijk omdat hij na een uur en kwartier niet zelf wilde komen. tweede keer een eitje! nauwelijk iets van gevoeld.
7 min. nadat Elle was geboren kwam de placenta eruit... Ik kan me niet meer herinneren of ik een perswee heb gehad.... Ik zei alleen was die floepper de placenta? ...
Bij mij deed het ook geen pijn. Idd het is net alsof er ineens iets uit floept. Ik voelde m'n buik echt leeg worden of zoiets.