Ik ben meer van de (hele) lange namen Jongetje Benjamin of Nathaniël (roepnaam Nathan), meisje Josephine of Eloise... of toch Anna???? Dat is dan weer wat korter haha
Onze zoon heet Ryan, wat kleine koning betekent Mocht er zich ooit nog een zoon aandienen, dan staat de naam Owen op nummer 1, wat jonge krijger betekent. Meisjesnamen bedenken ben ik niet zo'n held in. Vind Nova wel leuk, maar daar vindt mijn man niks aan.
Hier een Simone en Jasper, ben er heel blij mee. Iedereen kan het uitspreken en schrijven zonder twijfel. En met een achternaam van 1 lettergreep bekt het ook lekker
Wij hebben al een aantal jaren de 2 namen niet zo zeer omdat we toen al bezig waren met zwanger worden of überhaupt kids het zijn trouwens ook geen korte namen Maar een meisje word Berlinetta en een jongen laurentian
Voor een meisje vind ik Lauren Elise een mooie naam (eerste + tweede naam), of Lauren Livine (Li-vien). Maar dan moet mijn vriend het er natuurlijk wel mee eens zijn... Voor een jongen zou ik het momenteel echt niet weten. It's difficult.