Tja wij kunnen makkelijk roepen dat het een suffe test is... voor ons zitten er geen consequenties aan. Beetje jammer als je weg moet als je niet weet wat Willem van Oranje gedaan heeft.... en meer van dat soort dingen.
Ik denk dat we heel doe test niet eens zo sirieus moeten nemen. Ik neem aan dat buitenlanders deze test echt niet voor hun neus krijgen en minimaal een 5,5 moeten halen willen ze blijven Het is gewoon een greep om te kijken voor jezelf hoeveel je eigenlijk weet van NL en of je nu wel of niet veel weet,het is en blijft maar een test. De meeste vragen slaan ook nergens op. B.v. wat doe je als je dochter van 17 is geslaagd en een feest wilt geven maar je geen gedoe met de bruen wilt krijgen... Of welke voortuin het meest geaccepteerd wordt... Zijn gewoon onzin vragen om de tijd te doden denk ik
wat een stomme test!heb hem net gedaan en ben ingeburgerd met een 5,5.vind het idd stomme vragen en wist echt niet veel. liefs
Vind ik ook Denise! Paar weken geleden kreeg ik m ook via de mail. Niet geslaagd maar het scheelt me niks!!!
Ik denk dat je je weleens kunt vergissen hoor Denise...ik ken mensen die zo'n test hebben moeten doen en die kwamen ook met die raarste vragen dat ik dacht Nee dat kan niet......