Ik had een 5,5 Summer, dus net geslaagd, maarre ik heb 'm al een paar keer gedaan hoor, de andere keren was ik niet ingeburgerd
een 5,1....dat maakt mijn beslissing om 5 jr. gelden te vertrekken dus in orde.....had eigenlijk niet eens mogen blijven...maar goed dat ik al weg ben.... Ik hoef dus niet te denken aan terug komen....kan dat op mijn buik schrijven...hihi Mag ik met een 5,1 nog wel op vakantie komen naar NL?
hebben ze daar ook geen test voor "vakantie test" zijn nog genoeg mensen die zich niet weten te gedragen als gast ow ik had een 6,1
6,8 En vraag me niet welke vragen ik fout had... het leken me makkelijke vragen (op een paar na), maar blijkbaar zitten er veel instinkers tussen. En er zaten ook meer dan genoeg vragen bij die niet nodig zijn om te weten.
ja ik had een 4,7 ik heb me koffertje al klaar staan en ga wel lekker naar een warm land anders ga ik wel in de koffer bij ayaan....
Goed bij de eerste poging een 5,5 (mag dus nog net blijven). Daarna maar eens de antwoorden nagekeken, wat dom dat ze wel aangeven wat het goede antwoord is maar niet wat jij geantwoord hebt. Maar goed ik kon er maar 2 vinden waarvan ik zeker wist dat ik ze fout had beantwoord, Die van de koninging en die van het in hoger beroep gaan . Dus het nog een keer geprobeerd, dezelfde antwoorden gegeven en die twee die ik fout had nu wel goed beantwoord (had tenslotte gespiekt ) En nu was de uitslag een 9,4. Zoveel verschil met twee fouten,snap ik niet. Groetjes
ik mag maar net blijven, een 5,5. Wel een berg onzinvragen zeg.... T is maar net waar je woont hoe je ze beantwoordt. Een vuilnisbak in de voortuin zie je hier ook nergens. Bij ons is t normaal als er bloemetjes in de voortuin staan haha
Een 7.4 dus ik mag blijven Maar zaten wel veel vragen tussen die ik als Nederlander al niet weet , laat staan een buitenlander Ennnnnnnn tis toch helemaal niet belangrijk wanneer we zijn begonnen met vuurwerk en waarom Nu wist ik deze wel toevallig ( heb een hoop gegokt ) maar vind het maar onzin Groetjes Joyce
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. Curacao is geweldig 4 jaar geleden geweest. Mooie witte stranden blauwe zee. Dat komt goed